۴۰۰ جهیزیه به مناسبت دهه فجر به نوعروسان کمیته امداد کرمانشاه اهدا شد

کرمانشاه - ایرنا - کمیته امداد استان کرمانشاه روز چهارشنبه همزمان با دومین روز از گرامیداشت دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین جشن ولادت امام باقر(ع) در مراسمی با حضور" خاکسار" قائم مقام این نهاد به نوعروسان مددجو زیرپوشش امداد ۴۰۰ سری جهیزیه اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه در این مراسم که در سرسرای دانشگاه آزاد اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شد با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون کمیته امداد هزار و ۶۵۰ سری جهیزیه به زوج های جوان زیر پوشش این نهاد در استان اهدا کرده است گفت: انشاالله تا پایان سال این تعداد به ۲ هزار سری جهیزیه افزایش پیدا خواهد کرد.

«پیمان ترکمانه» با بیان اینکه در هر جهیزیه پنج قلم کالا اساسی به مبلغ ۴۰ میلیون تومان اهدا شده است، افزود: امروز به ۴۰۰ زوج جوان با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان جهیزیه اهدا شده که انشاالله شاهد خیر و برکت در زندگی این زوج ها باشیم.

او  در بخش دیگر از صبحت های خود با گرامیداشت و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام دهه فجر بیان داشت: کمیته امداد اولین نهاد انقلاب اسلامی و یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) برای خدمت گزاری به مردم تشکیل شد و در طول این چهل سال خدمات ارزنده ای به مردم به ویژه خانوارهای زیرپوشش ارایه کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه در ادامه گفت: انقلاب اسلامی با حضور همه اقشار مختلف جامعه به پیروزی رسید و تمام موفقیت های انقلاب مرهون حضور مردم است.

ترکمانه با بیان اینکه کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به مردم وظایف و بار سنگینی بر دوش دارد، اظهار کرد: این نهاد در همه سر فصل های خدمت رسانی؛ اشتغالزایی، درمان، مسکن و مسائل فرهنگی با تمام تلاش و کوشش  سعی می کند خدمات بیشتر و صادقانه  تری به مردم انجام دهد. 

در پایان این مراسم از خیرین و نیکوکاران، کارآفرینان نمونه در حوزه کمک به مددجویان کمیته امداد، نخبگان نمونه زیرپوشش کمیته امداد و مادران نمونه مددجو با اهدای لوح تقدیر شد.

همچنین در پایان به۴۰۰ نوعروسان و جهیزیه اهدا شد.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه حدود ۲۰۰ هزار نفر در قالب بیش از ۸۴ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha