۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۵۹
کد خبر: 84632641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظارت بر فعالیت سالن‌های مطالعه خصوصی خراسان رضوی ادامه دارد

مشهد- ایرنا- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: نظارت جدی بر فعالیت سالن‌های مطالعه خصوصی در استان به صورت جدی ادامه دارد و با تخلفات برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۸ سالن مطالعه خصوصی با مجوز نهاد کتابخانه های عمومی کشور در خراسان رضوی فعال است.
وی ادامه داد: هفت کتابخانه نیز در مرحله صدور مجوز است و ایجاد ۳۲ کتابخانه هم در دست اقدام می‌باشد و خراسان رضوی در این بخش پیشتاز است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: سالنهای مطالعه علاوه بر پروتکل‌های بهداشتی باید دستورالعمل‌های داخلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را نیز رعایت کنند که در این خصوص نظارت جدی وجود دارد.

وی افزود: افزایش رضایت اعضا، دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌ها هدف اصلی ما از صدور مجوز برای سالنهای مطالعه است که در کنار آن تسهیلگری برای ایجاد شغل و پایگاه اجتماعی نیز برای سالن‌داران محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام سبزیان ادامه داد: علاقه‌مندان می توانند برای دسترسی به آدرس کتابخانه های عمومی و سالنهای مطالعه در خراسان رضوی به پرتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان با آدرس khrpl.ir مراجعه نمایند.

وی به اجرای طرح "کتاب خاتون" ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: این طرح با محوریت ارائه بسته‌های مطالعاتی و سیرخواندن ویژه بانوان و مادران خراسان رضوی از سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) تا پایان سال جاری در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان در حال برگزاری است.
۲۲۲ کتابخانه عمومی و مشارکتی در خراسان رضوی فعالیت دارند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha