فاز دوم بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ تجهیز شد

مهاباد- ایرنا- رییس شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: تجهیزات پزشکی فاز دوم بیمارستان شهید راثی این شهرستان خریداری و طی چهار محموله تحویل بیمارستان داده شده است.

امین قلندرزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از روز گذشته چهار محموله شامل انواع تجهیزات پزشکی مجهز برای تجهیز فاز دوم بیمارستان شهید راثی تحویل این شهرستان داده شده است.

وی ادامه داد: مهم ترین دستگاه پزشکی نیز سی تی اسکن ۱۶ اسلایدی بوده که برای نخستین بار شاهین دژ صاحب همچین دستگاه پیشرفته ای شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ با بیان خریدهای این تجهیزات توسط وزارت خانه انجام شده است ،بیان کرد: چند محموله دیگر نیز شامال دستگاه‌های دیجیتال تصویر برداری و تشخیصی هم اکنون در مسیر انتقال به بیمارستان شهید راثی هستند.

قلندرزاده بیان کرد: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای اتمام و بهره برداری کامل پروژه فاز دوم بیمارستان شهید راثی هزینه شده و با اتمام آن ۴۶ تخت دیگر به تخت های بیمارستان شهید راثی این شهرستان اضافه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان شاهین‌دژ با بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان شهید راثی با ۱۰۰ تخت فعال تنها بیمارستان این شهرستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha