۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84624696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمامی معابر اصلی و فرعی شهر قیدار پاکسازی شد

۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱
کد خبر: 84624696
تمامی معابر اصلی و فرعی شهر قیدار پاکسازی شد

زنجان - ایرنا - شهردار قیدار از عملیات کامل برفروبی، نمک پاشی و پاکسازی معابر اصلی و فرعی شهر قیدار پس از نزولات آسمانی خبر داد.

سید مصطفی موسوی روز دوشنبه در جلسه ستاد برفروبی شهرداری قیدار گفت: به رغم حجم زیاد بارش برف و محدودیت امکانات، تمامی معابر شهر برفروبی و بازگشایی شده اند.

وی با اشاره به بارش های کم سابقه برف در روزهای اخیر، گزارشی از برف روبی و نمک پاشی توسط اکیپ برف روبی شهرداری قیدار ارائه و خاطرنشان کرد: اکیپ برفروبی شهرداری هفته گذشته در آماده باش کامل بودند تا مشکلی برای تردد شهروندان به وجود نیاید.

موسوی در ادامه به اهم عملکرد ستاد برفروبی در بارش های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی تجهیزات و ماشین آلات برفروبی قبل از آغاز بارش ها رفع نقص شدند و تدابیر لازم برای رفع نقص در زمان برفروبی هم اندیشیده شد تا وقفه ای در عملیات برفروبی ایجاد نشود.

وی به تشکیل ستاد برفروبی قبل از آغاز بارش ها و تقسیم وظایف واحدهای مختلف اشاره کرد و گفت: تشکیل ستاد و واگذاری مسئولیت ها نیز از اقدامات قبل از بارش برف ها بود که در آن مسیرهای برفروبی و نمک پاشی برای تسریع در عملیات انجام گرفت.

شهردار قیدار با تاکید بر لزوم تسریع در اقدامات شهرداری در زمان بحران افزود: از اولین ساعات بارش برف تمامی نیروهای خدمات شهری در محل های از قبل تعیین شده مستقر بودند.
وی همچنین به استقرار سطل ماسه و نمک در محل های حادثه خیز اشاره و تصریح کرد: این مواد به منظور رفع ترافیک های آنی در نقاط مختلف شهر جانمایی شده است.

موسوی گفت: پس از اتمام بارش برف و برفروبی و نمک پاشی معابر، نیروهای شهرداری در حال جمع آوری برف از معابر و انتقال آن به خارج از شهر هستند تا بصورت کامل شهر را پاکسازی کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha