استاندار کردستان: بزرگترین افتخار خدمت به همنوعان است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: بزرگترین افتخار خدمت به همنوعان است که خداوند آن را نصیب امدادگران هلال احمر کرده است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز پنج شنبه در بازدید از پایگاه جاده ای گردنه صلوات آباد سنندج و نحوه‌ خدمات رسانی جمعیت هلال احمر به مردم افزود: با زحمات امدادگران هلال احمر و سایر دستگاه‌های امدادرسان، طی روزهای اخیر و علیرغم بارش شدید برف و کولاک حوادث جاده‌ای استان به حداقل رسیده است.

وی افزود: هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست که توفیق این خدمت ارزشمند نصیب عزیزان ما در جمعیت هلال احمر شده است.

استاندار کردستان خطاب به امدادگران و نجاتگران هلال احمر گفت: من به عنوان یک خدمتگزارِ مردم به شما خداقوت می گویم و توفیقی که برای خدمت به مردم شامل حال شما شده است واقعا غبطه برانگیز است.

امدادرسانی به بیش از سه هزار نفر گرفتار در برف و کولاک در کردستان 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان نیز در ادامه به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان طی چند روز گذشته پرداخت و گفت: از روز ۲۶ دی ماه تا کنون توسط جمعیت هلال احمر استان به بیش از سه هزار نفر امدادرسانی شده و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از در راه ماندگان نیز اسکان داده شده‌اند.

استاندار کردستان: بزرگترین افتخار خدمت به همنوعان است

پیام جلالی افزود: طی این مدت ۵۵ تیم عملیاتی با بیش از ۲۵۰ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مردم بوده اند.

وی گفت: همه‌ افتخار ما در جمعیت هلال احمر خدمت رسانی به همنوعان عزیزمان است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم بود.

جلالی اضافه کرد: این اطمینان خاطر را به مردم می دهیم که با تمام توان و امکانات موجود و به صورت شبانه روزی خدمات امدادی را ارائه خواهیم داد.

در حال حاضر حدود یک هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده و در حوزه جوانان و داوطلبان نیز ۱۰ هزار نفر در جمعیت هلال احمر استان کردستان عضو هستند.

۲۳ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در سطح کردستان فعال است که از این تعداد ۱۳ پایگاه ثابت در محورهای مواصلاتی و ۱۰ پایگاه پشتیبانی سیار در سطح شهرستان‌ها مستقر و آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان هستند.

۲ موج بارشی در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هفته جاری کردستان را در بر گرفت که باعث بارش برف و کولاک سنگین و مشکلاتی برای تردد مردم در این استان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha