۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84611015
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش چتری برای پرواز در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

بیرجند - ایرنا - پویش بزرگ «چتری برای پرواز» با هدف حمایت از زندانیان و خانواده آنان بهمن امسال در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

دبیر قرارگاه شهید لاجوردی خراسان جنوبی گفت: این پویش به‌صورت جشن و با همت قرارگاه شهید لاجوردی و مشارکت ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان و خیران و با حضور هنرمندان استانی و کشوری ششم بهمن ماه در فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار می‌شود.

محمدعلی ربیعی روز چهارشنبه در نشست خبری که معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی نیز حضور داشتند، افزود: فروش بلیت این پویش برای حمایت از زندانیان و خانواده آنان در روزهای آینده آغاز می‌شود.

وی گفت: مبالغ جمع‌آوری شده از خیران و مردم نیکوکار استان در این پویش برای خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف از جمله آزادسازی زندانیان، اشتغال، معیشت و درمان، حوزه فرهنگی و سیره شهدا هزینه خواهد شد.

دبیر قرارگاه شهید لاجوردی خراسان جنوبی اظهار داشت: از مردم نیکوکار و خیر خراسان جنوبی دعوت می‌کنیم تا مانند دیگر فعالیت‌های خیر در زمینه حمایت از زندانیان و کمک به خانواده‌های آنان در این پویش نیز از لحاظ مادی و معنوی پیشگام شوند و ما را یاری کنند.

وی افزود: برخی زندانیان جرایم غیرعمد با مبلغ ۲ تا سه میلیون تومان هم می‌توانند از زندان آزاد شوند لذا چشم این افراد به برگزاری پویش‌هایی مانند چتری برای پرواز است.

ربیعی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه شهید لاجوردی در استان گفت: این قرارگاه از اواخر شهریور امسال در خراسان جنوبی راه‌اندازی شد و کمک‌ها و حمایت‌هایی را در عرصه‌های معیشتی، فرهنگی، درمان و اشتغال به زندانیان و خانواده‌های آنان ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: چند ماه گذشته در زمینه ایجاد اشتغال، برگزاری مسابقات قرآن و عترت و رسیدگی به امور حقوقی زندانیان اقداماتی انجام شده و برنامه‌های متعددی نیز در دست اقدام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha