نخستین سمینار بین‌المللی پزشکی ورزش‌های زمستانی برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- نخستین سمینار بین‌المللی پزشکی ورزش‌های زمستانی با پشتیبانی انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، با افزایش فعالیت ورزش‌های زمستانی، آسیب‌ها و بیماری‌های مربوط به این ورزش‌ها نیز شایع‌تر می‌شود و درمان آنها هم هزینه بیشتری خواهد داشت. انجمن علمی پزشکی ورزشی با رویکرد پیشگیری-محور اقدام به برگزاری نخستین سمینار بین‌المللی پزشکی ورزش‌های زمستانی کرده است.

در این نشست برای نخستین‌بار متخصصین رشته‌های مرتبط پزشکی شامل ارتوپدی، پزشکی ورزشی، طب اورژانس، تغذیه ورزشی و روانشناسی ورزشی در یک سمینار و وبینار همزمان یک‌روزه، مطالب موردنظر خود را ارائه می‌کنند.

برگزار کنندگان این نشست، انجمن علمی پزشکی ورزشی و گروه‌های تخصصی پزشکی ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و ایران هستند و علاوه بر اساتید داخلی، کارشناسان و صاحب‌نظرانی از کشورهای سوییس، آمریکا و اسپانیا نیز در آن سخنرانی می‌کنند.

پیشگیری و درمان آسیب‌ها و بیماری‌های اسکی و اسنوبورد و بازگشت به ورزش پس از آن، مشکلات زنان ورزشکار رشته‌های اسکی و اسنوبورد، دوپینگ و مواد ممنوعه، تغذیه در ورزش‌های زمستانی، روانشناسی ورزشی و بررسی راستایی ورزشکاران محتوای این سمینار است و ۲ کارگاه با عنوان احیای قلبی ریوی و تست دوپینگ هم در آن برگزار می‌شود.

این سمینار از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ دوشنبه ۲۰ دی در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha