حجاب فاطمی، درخواست دختران حاج قاسم از مسوولان

تهران- ایرنا- دسته عزاداری دختران حاج قاسم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی ضمن حرکت از مسیرچهارراه تا میدان ولیعصر (عج) تهران با هدف مطالبه حجاب فاطمی، از مسوولان خواستند به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش عصر پنجشنبه خبرنگار ایرنا، در این مراسم که به همت مجموعه مردمی دختران انقلاب برگزار شد و با عزاداری برای صدیقه کبری (س) همراه بود، شماری از خانواده های محترم شهدا از جمله ابراهیم هادی،  قربانخانی، حدادیان، احمدی روشن، جهان آرا، خالقی پور، وصالی، صیادشیرازی، پلارک، ذوالفقاری، مرتضی کریمی نیری، احمدوند، شهبازی، عالی، امینی، سیدجعفر حسینی، علی خلیلی، رسول خلیلی، رضوان، شهید حاتمی حسام ذوالعلی، شهید محمدی، الله کرم، متوسلیان، جهان آرا، شیرودی و جمعی از علما و مداحان حضور داشتند.

حاضران این مراسم شعارهایی از جمله لبیک یا حسین(ع)، لبیک یا زهرا(س)، عفت و زینت زن در پرتو حجاب است، "چادر حجاب برتر خوشنودی پیمبر"، "حفظ شعایر دین رعایت حجاب است"، "یا فاطمه شعار ماست حجاب افتخار ماست"، "هرکسی با حجابه پیرو انقلابه"، " ای مرد غیرتت کو حجاب همسرت کو"، "خواهرم خواهرم حجاب تو برتر است"، " پاداش این عزتت بهشت بهترست" و "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" سر دادند.

حجاب فاطمی، درخواست دختران حاج قاسم از مسوولان

همچنین در تجمع دختران حاج قاسم پلاکادرهایی برای حمایت از حجاب برتر با این مضامین "برداشتن حجاب برداشتن حیا"، "شادی شهدا صلوات"، "بی بندباری آزادی نیست"، "مسئول انقلابی اقدام کنید"، "دختر نجیب باید با حجاب باشید"، "حجاب دوقطبی ندارد" و "۲۷ دستگاه مسئول رسیدگی به حجاب" و "زن ایرانی خواهان حجاب فاطمی" را در دست داشتند.

یکی از شرکت کنندگان در مراسم با اشاره به اینکه حجاب باعث می شود بزرگی و منش زنان حفظ شود، گفت که این اقدام می تواند مهمترین سلاح زنان در راستای حفظ و جایگاه وی باشد.

وی ادامه داد: با رعایت حجاب اسلامی برخی بی بندباری ها از جامعه برچیده می شود چرا که این حجاب عزت و بزرگی را برای زنان به ارمغان می آورد.

این دسته با رعایت پروتکل های بهداشتی و اخذ مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه در سطح شهر تهران به عزاداری پرداخت.

همچنین در راستای حمایت از محرومان و نیازمندان در مسیر عزاداری، کمک های مردمی برای اجرای طرح نان جمع آوری شد.

حجاب فاطمی، درخواست دختران حاج قاسم از مسوولان

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha