۱۳ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۰۰
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84601342
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حسینی: کاری به حاشیه ها نداریم؛ تراکتور ما را غافلگیر کرد

تهران - ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:‌ رقابت در شرایط فعلی جدول خیلی سخت است ولی ما هم خوب بودیم و موفق شدیم ۳ امتیاز بازی با تراکتور را به حساب خود اضافه کنیم. حاشیه هایی ایجاد کرده اند اما با آنها کاری نداریم و بازی به بازی پیش می رویم.

به گزارش ایرنا، سید جلال حسینی پس از برد ۲ بر یک تیم پرسپولیس برابر تراکتور اظهار داشت: بازی سختی بود و به نوعی غافلگیر شدیم. تراکتور همیشه تراکتور است و امروز یک بازی خوب و محکم را از این تیم شاهد بودیم اما خدا را شاکریم که در نهایت برنده این بازی شدیم و به مسیر خودمان ادامه دادیم.

وی افزود: شرایط جدول مشخص است و رقابت سختی را در لیگ برتر شاهد هستیم. ولی ما امروز خوب بازی کردیم و توانستیم نتیجه خوبی هم بگیریم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم و کسب این ۳ امتیاز برای ما مهم بود. 

کاپیتان پرسپولیس یادآور شد:‌ پرسپولیس در راهی قدم گذاشته که باید آمادگی همه چیز را داشته باشد. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و بازی بعدی ما با شهر خودرو است و امیدوارم ۳ امتیاز آن بازی را هم بگیریم.

وی در واکنش به جنجال پیش آمده میان باشگاه‌ها بر سر گرفتن نتیجه در خارج از زمین تاکید کرد: زیاد به این مسائل فکر نمی‌کنیم. وظیفه بازیکنان این است که کار خودشان را انجام دهند و فراموش نکنیم که این درگیری‌ها همیشه وجود داشته و دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل تراکتور در یک قدمی صدر جدول لیگ برتر باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha