۱۲ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۱۰
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84599838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: ماندگاری مسافران در خراسان شمالی باید افزایش یابد

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: گذر مسافران از استان فرصت اقتصادی خوب برای این منطقه است که بلااستفاده مانده و باید تلاش شود تا ماندگاری گردشگران افزایش یابد.

به گزارش ایرنا محمدرضا حسین نژاد روز یکشنبه در نشست اصناف خراسان شمالی با وی اظهار داشت: تاکنون برنامه موثر برای استفاده از فرصت اقتصادی گذر مسافران از استان نداشته ایم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نقش بازاریان و اصناف در اقتصاد گفت: بازاریان ویترین نظام اسلامی هستند و در طول انقلاب همواره پشتیبان انقلاب بوده اند این فعالان اقتصادی نقش ارزنده در انقلاب اسلامی ایفا کرده اند.

وی با تاکید بر نقش اثرگذار اصناف در پیشبرد اهداف نظام اسلامی، شکل گیری و پیروزی انقلاب افزود: اصناف در دوران کرونا و نیز متاثر از تحریم ها متحمل دشواری های زیاد شدند اما همیشه در کنار نظام اسلامی فعالیت داشته اند.

حسین نژاد با بیان اینکه شرایط کرونا، آسیب و صدمه بسیار به جامعه از جمله به اصناف وارد کرد گفت: یکی از درخواست های این فعالان اقتصادی، پرداخت تسهیلات است در این زمینه پیگیری می کنیم تا درخواست ها محقق شده است و موسسات مالی هم در پرداخت تسهیلات و کمک به اصناف سهم داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی درباره الزام اصناف به تجهیز اماکن خود به امکانات ایمنی و آتش نشانی و نگرانی های آنان از هزینه بر بودن آن گفت: اصناف برای جلوگیری از آسیب ها و خسارت های احتمالی باید حداقل های ایمنی را داشته باشند.

خراسان شمالی در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از آن گذر می کنند. 

در خراسان شمالی ۳۶ هزار کسبه فعالیت دارند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha