شهید سلیمانی هرگز از موقعیت خود برای منافع شخصی استفاده نکرد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: شهید سلیمانی با اینکه در جایگاه بالای مدیریتی در مسایل نظامی کشور قرار گرفته بود، ولی هیچگاه از موقعیت خود برای منافع شخصی استفاده نکرد.

حجت‌الاسلام عادل نجفیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمتر مدیر ارشدی در کشور پیدا می‌شود که در عرصه مدیریتی با همه مردم همانگونه رفتار کند که با نزدیکان و خویشاوندان خود چنین رفتار می‌کند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی زندگی ساده را بر اشرافی‌گری ترجیح داده بود، افزود: شهید سلیمانی، انسانی از دنیا بریده و آخرت گرا بود و حضور پیوسته و مداوم او در میدان جهاد و شهادت حاکی از این است که وی از دنیا دل کنده بود و تعلقی به آن نداشت.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم خود را برای حضور در محضر پروردگار از راه شهادت آماده کرده بود، اضافه کرد: وی فردی خدامحور و مخلص و مجاهدی فداکار بود که قلبش مالامال از عشق و محبت به مؤمنان و مستضعفان بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب همچنین با بیان اینکه سردار سلیمانی همه زندگی خود را وقف مردم کرده بود، اظهار داشت: شجاعت و بی باکی سردار سلیمانی در برابر قدرت‌های عالم از علت‌های علاقه مردم به وی بود زیرا در میدان نبرد با استکبار و دشمن ذره‌ای ترس به خود راه نمی‌داد.

حجت‌الاسلام نجفیان ولایت‌پذیری را یکی دیگر از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی عنوان کرد و افزود: این سردار بزرگ، یک سرباز واقعی برای ولایت بود زیرا تمام اراده‌اش را با اراده ولی زمان خود هماهنگ کرده بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی فردی گروه‌گرا نبوده و همه مردم را دوست داشت، گفت: سردار سلیمانی شخصیتی دین‌ورز، معنوی و اخلاق محور داشت و معنویت دینی و ارتباط معنوی با خداوند و اهمیت دادن به فرامین الهی یکی از رموز مهم موفقیت او در زندگی بود.

به گزارش ایرنا، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرتیپ پاسدار حاج "قاسم سلیمانی" فرمانده فداکار، شجاع و بی‌نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد (جمعه ۱۳ دی ۹۸) در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش‌آفرینی‌های ماندگار و پرافتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و سرافرازی ایران عزیز به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رییس جمهوری وقت این کشور صادر کرده بود؛ در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایام شهادت این سردار بزرگ اسلام سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha