۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 5193
کد خبر: 84597613
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واژگونی یک دستگاه سواری منجر به فوت راننده شد

۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶
کد خبر: 84597613
واژگونی یک دستگاه سواری منجر به فوت راننده شد

زنجان- ایرنا- جانشین پلیس راه فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: در پی واژگونی یک دستگاه سواری سمند در محور زنجان-دندی، راننده آن فوت و سرنشین مجروح شد.

سرهنگ مهدی میناخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه این حادثه در کیلومتر ۱۲ محور زنجان به دندی و ساعت۴:۳۰ بامداد امروز رخ داد، افزود: علت حادثه تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

وی تاکید کرد: قطعا رعایت سرعت مجاز و مطمئن، در کنترل وسیله نقلیه در موارد نیاز نقش بسزایی در پیشگیری از حوادث رانندگی و خسارات جانی و مالی می‌شود.

میناخانی بیشترین تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده های این استان را به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب رانندگان وسایط نقلیه عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین بیشترین وقوع تصادفات رانندگی در ۳۰ کیلومتری اغلب محورهای استان اتفاق می افتد که این نیز ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد مورد نظر است.

به گزارش ایرنا، استان زنجان دارای پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی است که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزادراه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha