۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85465668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حجم ترافیک در جاده های استان زنجان افزایشی است

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۰
کد خبر: 85465668
حجم ترافیک در جاده های استان زنجان افزایشی است

زنجان - ایرنا - رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: حجم ترافیک در جاده های اصلی این استان تا حدودی افزایشی است و پیش بینی می‌کنیم با توجه به پایان تعطیلات قدری سنگین تر شود.

سرهنگ مهدی میناخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ترافیک در محورهای منتهی به تفرجگاه های استان نیز تا حدودی افزایشی است.

وی به وقوع تصادف منجر به فوت در محور قیدار به همدان طی شب گذشته اشاره کرد و گفت: خروج یک دستگاه پژو ۴۰۵ از جاده منجر به فوت ۲ سرنشین این خودرو شد.

وی علت بروز این حادثه ناگوار را عدم کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه ذکر کرد.

میناخانی با بیان اینکه تداوم کاهش تصادفات استان در گرو همکاری مردم است، تاکید کرد: اجتناب از تخلفات حادثه ساز می تواند نقش بسزایی در کاهش وقوع تصادفات داشته باشد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان، مهمترین علت فوتی های تصادفات رخ داده را بی توجهی به جلو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد و گفت: علت بیشتر تصادفات، سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه، استفاده نکردن از کمربند ایمنی و خواب آلودگی راننده است.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان هنگام تردد فاصله طولی را مد نظر قرار دهند و به ازای هر ۲ ساعت رانندگی زمان کوتاهی توقف کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان برنامه ریزی کافی و مناسبی را در سفر مد نظر قرار دهند تا حادثه ای رخ ندهد.

استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha