روحیه جهادی و حق طلبی شهید سلیمانی باید نهادینه شود

آستارا - ایرنا - امام جمعه موقت شهرستان آستارا گفت: روحیه جهادی و حق طلبی شهید سلیمانی باید در جامعه و به خصوص در بین مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ناصر صالحی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه در مصلی آستارا افزود: دشمنان به خیال خام خود با شهادت سردار سلیمانی خواستند از قدرت نظامی کشور ما کم کنند اما اقتدار و عزت این نظام متکی به یک شخص نیست و روحیه جهادی و شهادت طلبی سردار سلیمانی در بین جوانان باید پرورش پیدا کند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی با اقدامات خود در دوران حیاتش، امنیت کشور را برای سالیان سال تضمین کردند و نام آن شهید والامقام در در جهان به عنوان شخصیت آزاده طنین انداز شده است.

وی بیان کرد: گوشه ای از اقتدار نظامی ایران در قالب رزمایش پیامبر اعظم (ص) به نمایش گذاشته شد و دشمنان به یاوه گویی های خود علیه کشور ما بعد از آن رزمایش ادامه ندادند و امروز ایران اسلامی خطر بزرگی برای دشمنان و استکبار جهانی است.

صالحی گفت: دشمنان با شعار حقوق بشر در مجامع جهانی حاضر می شوند اما خوی آنها درندگی است و امروز به برکت پرورش نیروهای مخلص در نظام جمهوری اسلامی، آمریکا جایی در منطقه ندارد و آنها هر لحظه باید منتظر انتقام سخت باشند.

وی افزود: رشوه امری حرام است و مدیران دستگاه های اجرایی باید برای دفاع از حقوق مردم مظلوم تلاش کنند و حق مردم نباید در اختیار اختلاس گران قرار بگیرد و این بر خلاف مرام و مسلک شهید سلیمانی است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha