۱۰ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳
کد خبر: 84596820
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سامانه بارشی ناپایدار تا فردا (شنبه) در خراسان رضوی فعال است

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی ناپایدار که هم اینک در این استان فعال است تا فردا (شنبه) به تدریج از شرق استان خارج خواهد شد.

زهرا آهنگرزاده روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز شاهد بارندگی به صورت رگبار و پراکنده با احتمال رعد و برق بویژه در نواحی جنوبی استان خواهیم بود و در نواحی سردسیر و ارتفاعات نیز بارش باران و برف، تشکیل مه و کاهش دید پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته نیز در تربت‌حیدریه، خواف، تایباد، رشتخوار، مشهد و نواحی جنوبی استان بارشهای خفیف گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بعد از خروج سامانه بارشی از این استان بار دیگر از بعدازظهر یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی از غرب و جنوب استان وارد خواهد شد که روز دوشنبه در نقاط مختلف استان تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه میانگین دمای هوای امروز استان نسبت به دیروز چهار تا ۶ درجه سردتر شده است افزود: دیروز بیشینه دمای هوای مشهد ۱۴ درجه سلسیوس گزارش شد که امروز چهار درجه کاهش خواهد داشت.

قوچان با ۶ درجه سلسیوس زیرصفر و تایباد با ۱۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

بیشترین سرعت وزش باد طی این مدت نیز در رشتخوار با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha