بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری همراه با رعد و برق از عصر امروز (پنجشنبه) در مناطق مختلف این استان آغاز می‌شود و تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد.

مرتضی اثمری در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه بارشی از عصر دیروز همراه با افزایش ابرناکی و وزش باد از نواحی جنوب و جنوب غربی وارد استان خراسان رضوی شده که موجب بارندگی در نواحی جنوبی استان از عصر امروز و بارندگی در بیشتر نقاط استان با احتمال آبگرفتگی از روز جمعه خواهد شد.

وی ادامه داد: بارندگی در این استان بطور متناوب تا روزهای میانی هفته آینده ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش دمای هوا در این استان گفت: میانگین دمای هوای استان روز جمعه کاهش قابل توجهی یافته و در روزهای ابتدایی هفته آینده روند افزایشی می‌یابد.
وی افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌یبنی شده که روز جمعه به ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت و روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده روند افزایشی داشته و روز سه‌شنبه هفته آینده دوباره کاهش یافته و به ۶ درجه خواهد رسید.
قوچان با کمینه دمای هوای یک درجه زیر صفر و کلات با بیشینه دمای هوای ۱۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان تایباد با سرعت ۳۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha