مردم ایران فتنه سال ۸۸ را در حماسه نهم دی به فرصت تبدیل کردند

تهران- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران ۱۲ سال قبل به فتنه‌ای تیر خلاص زدند که طراحی آن بیش از ۱۰ سال طول کشیده بود و حتی نام آن چهار سال قبل توسط یکی از سناتورها در مجلس سنای آمریکا گفته شد. ایرانیان این فتنه سنگین را در نهم دی ۱۳۸۸ تبدیل به فرصت کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز نهم دی که در میدان امام حسین تهران برگزار شد، افزود: تاریکی فتنه مردم را از درک واقعیت‌ها غافل نکرد و دست های مخملی دشمنان آنان را فریب نداد، ما این را از فاطمه(س) یاد گرفته ایم، مردم هم خوب یاد گرفته و هم خوب عمل کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: مصادف شدن یوم الله نهم دی با ایام فاطمیه خاطره شیرینی را برای ما زنده می کند و آن شاگردی و مکتب سازی مهم در مکتب حضرت زهرا (س) است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه تاریکی فتنه مردم را از درک واقعیت‌ها غافل نکرد و دست های مخملی دشمنان آنان را فریب نداد، تاکید کرد: ما این موضوع را از فاطمه (س) یاد گرفته ایم، مردم هم خوب یاد گرفته و هم خوب عمل کرده اند.

حاجی صادقی ادامه داد: مردم ایران ۱۲ سال قبل به فتنه‌ای تیر خلاص زدند که طراحی آن بیش از ۱۰ سال طول کشیده بود و حتی نام آن چهار سال قبل توسط یکی از سناتورها در مجلس سنای آمریکا گفته شده بود.

وی تصریح کرد: مردم این فتنه سنگین را که اسناد آن بیش از ۹ جلد است را در نهم دی تبدیل به فرصت کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: گرامیداشت نهم دی گرامیداشت یک خاطره در یک سال نیست بلکه تضمین کننده حرکت آینده انقلاب و چراغ راه آینده و انتقال دهنده فرهنگ مقاومت است.

حاجی صادقی با بیان این‌که « مردم فتنه را به فرصت تبدیل کردند و انقلاب با قدرت بیشتر راهش را ادامه داد»، افزود: مومنان واقعی در فتنه ها دچار تردید نمی شوند و خطر و جبهه حق و باطل را تشخیص می دهند. آنها استحکام فکری دارند و براساس ایمان خود مبارزه کرده و ایستادگی می‌کنند و هرگز کوتاه نمی آیند. ۹ دی انفجار نور در تاریکی فتنه بود. فتنه گران می خواستند تیر خلاص به باورهای مردم بزنند اما مردم توهین به مقدسات خود را تحمل نکردند.

وی ادامه داد: نهم دی تجلی ولایت‌مداری بود و آن جمله امام راحل را نشان داد که «اگر جلوی دین ما بایستید، با تمام توان جلوی تمام دنیای شما می‌ایستیم»، تاکید کرد: دشمنان به خیال خام خود با فتنه‌ای که ۲۰۰ روز طول کشید و برای مردم دردسر درست کردند و خواستند تیر خلاص به باورهای ما بزنند ولی نمی‌دانستند امام حسین(ع) برای ما خط قرمز است؛ کسانی که بازیچه دست استکبار شدند، به پرچم اهل‌بیت(ع) جسارت کردند و مردم به آنها جواب دادند. استکبار امروز هم بداند که این مردم همان مردم روز نه دی هستند و پیروزند و دشمنان هر چه کردند ولی نتوانستند نه اینکه نخواستند، ملت ما را از چه می‌ترسانند؟

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با یادآوری این‌که «گرامیداشت ۹ دی فقط گرامیداشت یک خاطره نیست»، تصریح کرد: حماسه نهم دی چراغ راه آینده و انتقال فرهنگ مقاومت است. دشمن اعتراف کرده است که ملت ایران هدایتگر مقاومت هستند. استکبار بداند این مردم از سال۸۸ با بصیرت تر و مقاوم تر هستند. شما هرچه می خواستید انجام دادید و آن‌چه نکردید را نتوانستید، انجام دهید. این ملت را از چه می ترسانید؟

حاجی صادقی همچنین گفت: «گرامیداشت ۹ دی فقط گرامیداشت یک خاطره نیست»، نهم دی چراغ راه آینده و انتقال فرهنگ مقاومت است. دشمن اعتراف کرده است که ملت ایران هدایتگر مقاومت هستند. استکبار بداند این مردم از سال۸۸ با بصیرت تر و مقاوم تر هستند.

وی ادامه داد: شما هرچه می خواستید، انجام دادید و آن‌چه نکردید را نتوانستید انجام دهید. این ملت را از چه می ترسانید؟  رژیم صهیونیستی دور خود دیوار کشیده است و در برابر موشک مقاومت به ذلت افتاده است. شما ملت فشارها، سختی ها و بدعمل کردن ها را تحمل کردید و بدانید مقاومت شما جواب داده است. گذشت زمان که دشمن فکر می کرد با برخی عناصر فریب خورده و نفاق در داخل می‌تواند چراغ نظام را خاموش کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تا مکتب حاج قاسم سلیمانی است، مکتب نهم دی هم وجود دارد و فتنه ها شکست خورده هستند. پیام حماسه نهم دی این بود که مردم ما اهل کوفه نیستند. دشمن تهدید می کند اما فریاد مردم ما هیهات من الذله است.هدف دشمن، ناامید کردن مردم ما از آینده است پس باید مراقب بود که در مقابل دشمن هم رکن بصیرت داشت و هم رکن جهاد.
حاجی صادقی تصریح کرد: استکبار و آمریکا بداند که آن زمان که فکر می‌کردند که می‌توانند چراغ انقلاب را خاموش کنند تمام شده و امروز مردم و دولت و مسئولان ما همه تحت هدایت رهبری آماده‌اند تا کشور را بسازند و آباد کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما تا در این کشور «حاج قاسم‌ها» را  داریم و تا مکتب حاج قاسم زنده است و تا حماسه نهم دی زنده است، پیروز هستیم. زیباترین پیام ۹ دی، خشم، تبری و مقاومت در برابر دشمنان و هم‌چنین تبعیت از رهبر معظم انقلاب بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین گفت: اجازه نمی‌دهیم که رهبر معظم انقلاب ندای «أین عمار» سر بدهند و ما پشت سر حضرت آیت الله خامنه ای هستیم. هدف دشمن شکستن اراده ما است و می‌خواهد با فشارها و تهدیدات ما را از اینکه می توانیم آینده این کشور را بهتر از گذشته بسازیم، ناامید کند.

مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی امروز همزمان در سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار ایران اسلامی برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha