تیم ۹۰ ارومیه شهرداری نوشهر را شکست داد

ارومیه- ایرنا- تیم ۹۰ ارومیه در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مقابل شهرداری نوشهر به برتری دست یافت.

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که در هوایی سرد و زیر صفر درجه ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد، تیم ۹۰ با تک گل "عماد علیپور" در دقایق پایانی بازی چهارمین برد فصل خود را کسب کرد.

۹۰ که بعد از باخت سزاوارانه برابر استقلال تهران در جام حذفی به این دیدار آمده بود، در بیشتر دقایق مسابقه برتری نسبی به حریف داشت و چند موقعیت گلزنی را نیز از دست داد تا اینکه در دقایق پایانی به گل رسید.

رضا منصوری، وحید سبزی،محسن سلیمانی، رضا احمدی، اکبر صفرزاده، هادی آقازاده، عماد علیپور، آرمان سوداگر، محمد رستمی زاد، سجاد طجرلو و آرمین مصطفوی ترکیب اولیه ۹۰ را تشکیل می‌دادند که در ادامه کیوان مارابی، محمد بهلول، یامین فلاح و کامبیز محمودی نیز به میدان آمدند. در تیم شهرداری نوشهر نیز میثم حسین پور، نوید فلاحتگر، فرید همرنگ، شایان جعفری دستجردی، مهدی طهماسبی، وحید علی آبادی، محمد صابری پور، کیهان متاجی، مسعود فتاح، اصغر جعفری و مجید ایوبی به سرمربیگری محسن بنگر به زمین آمدند.

با این نتیجه و با توجه به نتایج سایر مسابقات، تیم ۹۰ ارومیه با یک بازی کمتر و با کسب ۱۳ امتیاز از شش بازی بعد از تیم شاهین بندرعامری در رده دوم جدول قرار گرفت و شهرداری نوشهر هشت امتیازی باقی ماند.

۹۰ ارومیه در هفته هشتم با تیم رده آخری اترک بجنورد دیدار خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha