۵ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84590863
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری آبادان ۲هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به تامین اجتماعی بدهی دارد

آبادان - ایرنا - شهردار آبادان گفت: سازمان تامین اجتماعی با ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بزرگترین طلبکار شهرداری آبادان است که سالانه ۷۰۰ میلیارد ریال بابت تاخیر در پرداخت بدهی به آن اضافه می‌شود.

حسین حمیدپور یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرداری آبادان در آذر ماه سال ۹۸ رقمی معادل هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به تامین اجتماعی بدهی داشت که به دلیل پرداخت نشدن به موقع اقساط و با محاسبه رقم دیرکرد ، این رقم به ۲هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در صدد مسدود کردن حساب‌های بانکی شهرداری آبادان است که در این صورت شهرداری با بحران مالی جدی مواجه خواهد شد.

حمیدپور گفت: در سال ۹۸ با راهکارهای اتخاذ شده امکان اقساطی کردن بدهی هزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی شهرداری آبادان به تامین اجتماعی فراهم شد ولی شهردار وقت در انجام آن کوتاهی کرد تا میزان بدهی با اضافه شدن دیرکرد  ۲ برابر شود.

وی اظهار داشت: شهرداری آبادان آمادگی دارد در صورت همکاری سازمان تامین اجتماعی بدهی خود را به صورت اقساط پرداخت کند.

شهردار آبادان گفت:پولی که می‌تواند در شهر هزینه شود باید به حساب تامین اجتماعی واریز شود این در حالی است که این مبلغ در حساب مرکز استان یا تهران واریز خواهد شد و هیچ بهره‌برداری از آن در سطح شهر آبادان صورت نمی‌گیرد.

حمیدپور از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و شورای تامین شهرستان خواست این شهرداری را برای پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی به صورت اقساط ۶۰ ماهه یاری کنند.

وی گفت: با این میزان رقم بدهی به سازمان تامین اجتماعی ، شهرداری آبادان می تواند بخشی از مشکلات شهری را برطرف کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha