۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۴۷
کد خبرنگار: 2188
کد خبر: 84584203
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ خبر کوتاه از استان خراسان رضوی

۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۴۷
کد خبر: 84584203
۲ خبر کوتاه از استان خراسان رضوی

مشهد- افتتاح ۲ روستا بازار در نیشابور و کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در بجستان از جمله اخبار کوتاه روز دوشنبه در استان خراسان رضوی است.

نیشابور- رییس اداره تعاون روستایی نیشابور گفت: ۲ روستا بازار به همت شرکت‌های تعاونی با ظرفیت ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای ۳۰۰ نفر در این شهرستان افتتاح شد. علیرضا بیاتی افزود: نخستین روستا بازار نیشابور در شهر چکنه به همت شرکت تعاونی روستایی دانش و دومین روستا بازار نیز به همت شرکت تعاونی زنان تلاشگر نیشابور به بهره‌برداری رسید. وی ادامه داد: در این بازارها محصولات مواد غذایی، خشکبار، صنایع دستی و پوشاک بطور مستقیم از سوی تولید کننده در معرض نمایش و فروش قرار می‌گیرد. رییس اداره تعاون روستایی نیشابور گفت: امیدواریم با حمایت شهروندان این روستا بازارها به یک بازارچه دائمی تبدیل شوند تا بتوانیم این ظرفیت را توسعه دهیم.
بجستان- فرمانده انتظامی بجستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۰ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ  احمدرضا شهنواز گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید عبدالهی بجستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بجستان به فیض آباد به یک دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شده و آن را متوقف کردند. وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد این خودرو فاقد هرگونه مجوز برای حمل و انتقال چوب بوده و قصد انتقال چوب از استان خراسان رضوی به استان های شمالی کشور را دارد. فرمانده انتظامی بجستان ادامه داد: این خودرو توقیف و یک متهم در این ارتباط دستگیر و به مرجع قصایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha