۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 3056
کد خبر: 84580828
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم پیکان: مقابل تیم‌های لیگ یکی باید وحشت داشته باشیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی‌های جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. همیشه باید از بازی مقابل تیم‌های یک رده پایین‌تر، وحشت داشته باشیم چرا که آن‌ها انگیزه بسیار خوبی دارند.

به گزارش ایرنا، «مجتبی حسینی» روز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل قشقایی شیراز در جام حذفی اظهار داشت: در لیگ یک شناخت خوبی از قشقایی دارم و می‌دانم که تیم سابقه‌داری هستند و در این فصل نیز نتایج خوبی گرفته‌اند. اگر فردا تمرکز نداشته باشیم، ضربه می‌خوریم. با تمام توان و تمرکز باید در این دیدار حضور پیدا کنیم.

وی در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه گل‌گهر سیرجان و رسیدن سه امتیاز به تیم پیکان بیان کرد: همان چیزهایی که در سایت‌ها خواندید، من هم خواندم و اطلاعات خاصی در این مورد ندارم اما در دیدار ما مقابل گل‌گهر، بازیکن گابنی حریف یکی از بهترین بازی‌هایش را در آن دیدار انجام داد. او کیفیت بسیار خوبی داشت و تیم ما را خیلی اذیت کرد. 

سرمربی تیم پیکان در مورد اینکه تیمش مقابل پرسپولیس و استقلال شکست خورده و دچار افت شده است، گفت: دچار افت نشدیم. ما در این دیدارها به خصوص مقابل پرسپولیس بدشانس بودیم. 

حسینی درباره شناختش از «مهدی رجب‌زاده» سرمربی قشقایی که اولین سال حضورش در سرمربیگری است، عنوان کرد: او خیلی به مربیگری علاقمند بود و حالا برایش آرزوی موفقیت دارم. شناخت زیادی از او ندارم. انشاالله سال‌های سال در کارش موفق باشد و فردا هم یک بازی خوب باهم داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به بازی در جام حذفی، تغییراتی در ترکیب به وجود خواهد آورد یا نه، گفت: با توجه به فشردگی بازی‌ها و اینکه در هشت روز دو بازی سنگین با استقلال و پرسپولیس داشتیم و حالا هم باید در جام حذفی حاضر شویم، حتما باید تغییراتی در ترکیب داشته باشیم.  

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و قشقایی شیراز در چارچوب جام حذفی فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha