شرکت‌های بافتینه و بافتسان ملایر در مقابله با کرونا جهادی عمل کردند

همدان- ایرنا- استاندار همدان با اشاره به اینکه ۲ سال است کشور درگیر مهار و مقابله با ویروس کرونا است، گفت: شرکت‌های بافتینه و بافتسان در شهرستان ملایر با تولید بیش از ۹۵ درصد پارچه ماسک(ملت بلوند) در مقابله با کرونا جهادی عمل کردند و در این زمینه برای کشور افتخار آفریدند.

به گزارش ایرنا؛ "علیرضا قاسمی‌فرزاد" عصر جمعه در بازدید از شرکت بافتینه شهرستان ملایر اظهار داشت: شرکت‌های بافتینه و بافتسان با عملکرد جهادی خود، جهش تولید را به نمایش گذاشتند.

وی تاکید کرد: با وجود تمامی مشکلاتی که به واسطه شیوع ویروس کرونا به ویژه برای مجموعه بهداشت و درمان به وجود آمد، شرکت‌های بافتینه و بافتسان با عملیات جهادی وارد میدان شدند و توانستند نیازمندی‌های کشور را در این حوزه تامین کنند که قابل تقدیر هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه نگاه نظام، دولت مردمی آیت الله رییسی و در راس آن رهبر معظم انقلاب، حمایت و پشتیبانی از تولید است، ادامه داد: آیت الله رییسی زمانی‌که در قوه قضاییه بود و اکنون که مسئولیت قوه مجریه را بر عهده دارد، نگاهشان مبتنی بر حمایت از تولید بوده و برای تولیدکنندگان احترام و ارزش ویژه‌ای قائل هستند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه دفتر استاندار همیشه به روی تولیدکنندگان باز است، گفت: ما نیز به عنوان خدمتگزار مردم در استان همدان حمایت همه‌جانبه ای از بخش تولید داریم و تولیدکنندگان از نظر حمایت و پشتییانی در مجموعه مدیریتی استان خیالشان راحت باشد.

وی با بیان اینکه سرپرست فرمانداری و نمایندگان ملایر نیز دغدغه تولید را دارند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، افزود: در بازدیدهایی که امروز از شرکت‌های بافتینه و دیگر واحدهای تولیدی انجام شد، نگاه ما بر حل مسایل و مشکلات و پشتیبانی از این واحدها است و تا رفع موانع مشکلات را پیگیری خواهیم کرد.

استاندار همدان خطاب به تولیدکنندگان تاکید کرد: در مسیر تولید و ارتقای سطح کیفیت کار و تلاش کنید ما نیز مشکلات شما را پیگیری می‌کنیم تا از این موانع و گرفتاری‌ها رها شوید.

قاسمی‌فرزاد گفت: مجموعه شرکت‌های بافتینه و بافتسان برای حدود ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده و برای تامین معیشت و اقتصاد این خانوارها در تلاش هستند که این همت بلند آنها برای ما ارزشمند است.

به گزارش ایرنا؛ استاندار همدان در بازدید از شرکت بافتینه ملایر قول مساعد داد برای تامین و ترخیص مواد اولیه این شرکت پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

گزارش ایرنا، گروه صنعتی بافتینه و بافتسان ملایر در استان همدان از سال ۶۵ به اشکال مختلف توانسته سهم خود را در حوزه صنعت و اقتصاد ایران ایفا کند و با اتکا به پیشینه صنعتی ۳۴ ساله خود، در کنار برخورداری از تجربه مدیریتی و سرمایه‌گذاری کارآمد و خلاق، بارها ماموریت خود را در رشد و توسعه اقتصادی کشور به اثبات رسانده و در نبرد با کرونا در خط مقدم ایستاد و حدود ۹۶ درصد از پارچه ماسک مورد نیاز کشور را تولید کرد

محصولات شرکت بافتینه و بافتسان تولیدکننده جدیدترین پارچه‌های منسوج نبافته اسپان‌باند با پیشرفته‌ترین فناوری روز جهان قابل مصرف در صنایع بهداشتی، پزشکی و صنعتی است و می‌تواند نیاز یک هزار و ۶۰۰ واحد صنایع پایین دستی را تامین کند.

مجموعه خطوط تولید این گروه صنعتی دارای یک خط تولید انواع منسوجات نبافته چند لایه با ظرفیت تولید ۴۷ هزار تن در سال، خط تولید نخ CF به ظرفیت یک هزار و ۲۰ تن در سال و خط تولید نخ BCF به ظرفیت سه هزارو ۵۰۰ تن در سال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha