دیدار رییس جمهور با اقشار مختلف مردم استان یزد آغاز شد

یزد - ایرنا - دیدار آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور با اقشار مختلف مردم استان یزد عصر جمعه در محل سالن هلال احمر این شهر آغاز شد.

 به گزارش ایرنا در این نشست رییس جمهور با جمعی از دانشگاهیان، فرهنگیان، طلاب، عشایر، کشاورزان، ورزشکاران، بسیجیان ، ایثارگران و بانوان سخن می گوید.

رییس جمهور صبح امروز در جریان دوازدهمین  سفر استانی از یک کارخانه نساجی ، کارخانه الکترود کویر و  نیروگاه خورشیدی روستای فهرج یزد ،  کارگاه احیای بنای تاریخی شهر یزد و بافت تاریخی یزد بازدید کرد

 پس از جلسه و دیدار با اقشار مختلف، شورای اداری و نشست با خبرنگاران از دیگر برنامه های آیت الله رییسی در سفر به استان یزد است.

در این سفر یکروزه وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان های یزد و اشکذر، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان های ابرکوه و مهریز و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون وزیر راه و شهرسازی در شهرستان های خاتم و  مروست حضور دارند.

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی به اتفاق معاون امور معدنی وزارت صمت مهمان مردم شهرستان‌های بافق و بهاباد هستند، میبد میزبان وزیر راه و شهرسازی ، شهرستان تفت میزبان وزیر نیرو و شهروندان اردکان نیز از وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت ملی گاز پذیرایی می کنند.

 به مناسبت سفر رییس جمهور و تعدادی از وزرای کابینه دولت سیزدهم به استان یزد "میز خدمت" در دانشگاه های علوم پزشکی و یزد، مجموعه وزارت دفاع، اداره های کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، میراث فرهنگی ، اداره های وابسته وزارت نیرو، امور اقتصادی و دارایی ، آموزش پرورش ، بهزیستی و تامین اجتماعی برای بررسی مشکل مردم ، اصناف، واحدهای تولیدی و صنعتی برپا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha