معاون وزیر: بودجه طرح های راهسازی یزد سال آینده افزایش می یابد

یزد - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت : بودجه طرح های راهسازی استان یزد با ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش سال ۱۴۰۱ شمسی به ۴۵۰ میلیارد تومان افزایش می یابد.

به گزارش ایرنا خیرالله خادمی روزجمعه در دوازدهمین سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان ها در نشستی در یزد افزود: بر همین اساس تسریع در عملیات اجرایی بزرگراه‌های استان به سمت شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی، شمال کشور، استان فارس و برخی محورهای داخلی یزد مانند کنار گذر شرقی میبد در دستور کار قرار دارد.

وی اظهارکرد: در یزد ۸۲۰ کیلومتر بزرگراه در برنامه قرار دارد که ۳۵۰ کیلومتر آن به بهره برداری رسید و به صورت ۴ خطه در حال استفاده است.

به گفته وی هم اکنون حدود ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان یزد در حال اجراست که تا اواسط سال ۱۴۰۱ حداقل ۱۰۰ کیلومتر آن که کارهای زیرسازی آن‌ها تمام خواهد شد، زیربار ترافیک قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۱۷۰ کیلومتر طرح‌های راهسازی یزد در حال مطالعه است و نیاز به تامین ۲ هزار میلیارد تومان بودجه دارد که در صورت تکمیل مطالعه و تخصیص اعتبار سال آینده، ساخت آن آغاز می‌شود.

آیت‌الله رئیسی روزجمعه وارد یزد شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان محلی قرار گرفت، رییس جمهور را در این سفر معاون امور زنان و خانواده و وزیران جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی،  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، امور اقتصادی و دارایی ، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و تعدادی از معاونان وزارتخانه های مختلف  و مدیرعامل شرکت ملی گاز همراهی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha