۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84577772
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولین نوشت‌افزار هوشمند ایرانی از سوی واحد فناور سمنان ارایه شد

سمنان- ایرنا- معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: اولین نوشت‌افزار هوشمند ایرانی با عنوان"نوتوپیا" محصول یکی از واحدهای مستقر در این پارک در بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار ارایه و رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا محمدیان سمنانی روز چهارشنبه به رسانه ها بیان کرد: این نوشت افزار هوشمند ایرانی محصول شرکت "هوشمند آرمان هماره" مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، در بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار رونمایی شد.

وی افزود: بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار و نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت، ۲۳ آذر ۱۴۰۰ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و معاون علمی فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد.

محمدیان سمنانی ادامه داد: در این نمایشگاه از ۴۱ محصول منتخب فناورانه کل کشور رونمایی شد و محصولات شرکت های فناور پارک علم و فناوری دانشگاه، در هر دو نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

رئیس هیأت مدیره شرکت هوشمند آرمان هماره، به برخی از کاربردهای ویژه و منحصر به فرد "نوتوپیا" اشاره کرد و گفت: نوتوپیا با نرم افزار تلفن همراه عرضه می شود و دارای قابلیت های  ذخیره سازی هوشمند مطالب نوشته شده روی دفتر نوتوپیا بر روی تلفن همراه و دسته بندی موضوعی آنها و شناسایی تاریخ های مهم است.

داورپور یادآورشد:  این محصول دارای ویژگی صوتی و بی‌نیاز از تایپ است و امید است حضور در این نمایشگاه، مبدأ و منشأ تجاری سازی محصول در سطح وسیع شود.

بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار و نهمین نمایشگاه تجهیزات و موادآزمایشگاهی ایران‌ساخت ، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، ۲۳ لغایت ۲۶ آذر۱۴۰۰ برگزار می شود.

پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در سال ۱۳۸۷ در راستای برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و در چهارچوب مأموریت ­های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان و ارتقاء سطح فناوری در منطقه شکل گرفته است. 

فعالیت پارک علم و فناوری در زمینه ­های مختلف الکترونیک، مکاترونیک، سیستم‌های کنترل، فناوری اطلاعات، فناوری­ های نانو، انرژی­ های نو، هنر و صنایع دستی است و توانسته در مسیر تبدیل علم به فناوری، حمایت­های ویژه ­ای از واحدها و شرکت­ های فناور در تولید محصولات و خدمات دانش بنیان داشته باشد./

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha