۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۳۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84571447
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: گرفتاری مدیریتی کشور بی‌توجهی به اسناد بالادستی است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: یکی از گرفتاری‌ها و بیماری‌های مدیریتی کشور که از چند دهه قبل وجود دارد، بی‌توجهی به اسناد بالادستی است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه پنجشنبه در هشتمین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی کردستان با موضوع ارائه سند آمایش سرزمین استان در سنندج اظهار داشت: توسعه و وسعت دادن هدف ما نیست بلکه کیفیت، ارتقابخشی، جهش و پیشرفت باید در اسناد برنامه‌ریزی و توسعه مدنظر باشد.

وی با بیان اینکه توجه به اسناد بالادستی از جمله سند آمایش سرزمین، نیازمند اصلاحاتی است تا همه تصمیم‌گیران سه قوه را ملزم به رعایت آن کند، افزود: این سند تا افق ۱۴۲۰ بر همه تصمیمگیری‌ها و پروژه‌های استان باید مشرف باشد و هیچ تعجیلی برای اتمام آن نداریم.

استاندار کردستان به فرصت زمانی برای تدوین نهایی این سند تا پایان سال اشاره کرد و از فرمانداران خواست تا در جلسات منظم، اسناد شهرستانی را به بوته نقد بگذارند تا با رفع نقایص، سندی تاثیرگذار در پیشرفت آماده شود. 

استاندار کردستان از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خواست تا با ایجاد نظام جمع‌سپاری از ایده همه متفکران و صاحبنظران برای تدوین نهایی این سند استفاده شود و گفت: سامانه‌ای ایجاد و از اندیشمندان استان  برای اظهار نظر دعوت شود تا نظر نخبگان در این سند گنجانده شود.

زارعی کوشا تاکید کرد: ظرفیتهای علمی بی نظیری در مراکز دانشگاهی استان داریم که حتما باید از آنها استفاده کنیم چرا که بی‌توجهی به آنها به منزله کفران نعمت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha