۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 84561198
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدیران مدارس، کلاس های دوره ابتدایی را حداکثر در ۲ روز ارائه کنند

ایلام - ایرنا - معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: با توجه به آغاز آموزش حضوری مدیران مدارس کلاس های درس دوره ابتدایی را در یک الی ۲ روز به دانش آموزان ارائه دهند.

سعدالله پور میرزا روز چهارشنبه در کارگروه رسانه ای کرونا ایلام اظهار داشت: آمار ابتلا به کرونا در همه دستگاه ها و ارگان ها وجود دارد و مجموعه آموزش و پرورش نیز از این مساله مستثنی نیست.

وی ادامه داد: با وجود اینکه از ابتدای سال تحصیلی جاری آمار ابتلای دانش آموزان به‌ کرونا وجود داشته ولی تعداد آنها در حدی که مشکل ساز بوده و در فرآیند آموزش اثرگذار باشد، خوشبختانه نبوده است.

معاون آموزش و پرورش ایلام با ذکر اینکه در بازگشایی مدارس نقش شورای مدرسه ، معلمان و انجمن اولیا و مربیان حائز اهمیت است، افزود: دانش آموزان بر اساس تعداد روزها و درورسی که باید گروه بندی شوند، در کلاس ها حضور می یابند.

به‌ گفته پورمیرزا، بازگشایی مدارس تدریجی و آرام خواهد بود تا در این فرصت ضعف ها و مشکلات مدارس برطرف شود.

وی یادآور شد: بر اساس دستورالعمل وزارتخانه چنانچه در کلاس درس یک‌ دانش آموز مشکوک به کرونا باشد بقیه هم باید تست داده و اگر از هر کلاس ۲ دانش ،موز مبتلا باشند، کل کلاس به مدت ۲ تا سه هفته تعطیل خواهد شد.

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش استان ایلام گفت: با توجه به مشکلات آموزش فضای مجازی و کم تحرکی و عدم نشاط دانش آموزان و سایر مسائل دیگر بازگشایی مدارس و آموزش حضوری بهترین موقعیت برای آنان خواهد بود.

به‌گفته پورمیرزا، دانش آموزان برای حضور در مدرسه تابع شرایط و قوانین بوده و بیشتر آموزش های حضوری مربوط به دروس پایه و مهارتی است.

۱۰۸ هرار دانش آموز در ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha