۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 84552234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ابوشریف: مردم یمن در صف مقدم حمایت از فلسطین قرار دارند

تهران- ایرنا- نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه مردم یمن در صف مقدم حمایت از فلسطین قرار دارند، گفت: مردم یمن مقابله با طرح‌های صهیونیستی را در سرلوحه کارهای خود قرار داده‌اند و مقاومت آنان در برابر متجاوزان قابل توجه و قابل تکریم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ناصر ابوشریف روز سه‌شنبه در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین که با موضوع "یمن محور تحول و خودباوری جهان اسلام" در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد، گفت: مقاومت یمن به خود ایمان داشت و با اتکا به خداوند حرکت خود را آغاز کرد و پیش رفت.

نماینده جهاد اسلامی در تهران اظهار کرد: نخستین کاری که مقاومت یمن انجام داد این بود که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را به عنوان شعار اصلی خود انتخاب کرد.  

ابوشریف با تاکید بر اینکه جریان مقاومت در یمن به یکی از جریان‌های محوری و مهم مقاومت در جهان اسلام تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر برخی از حکومتهای منطقه در قالب طرح «ابراهیم» به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بوده‌اند اما مردم یمن در برابر این طرح صهیونیستی و آمریکایی ایستادند و با آن مخالفت کردند.

وی با بیان اینکه مردم یمن در راه خدا مبارزه می‌کنند و از هیچ چیزی نمی‌ترسند، گفت: مردم یمن به خاطر جنگ و تحریم با مشکلات مختلف اقتصادی روبرو هستند اما در صف مقدم حمایت از مردم فلسطین قرار دارند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: مقابله با طرح‌های صهیونیستی را در سرلوحه کارهای خود قرار داده‌اند و این مقاومت مردم یمن در برابر متجاوزان قابل توجه و قابل تکریم است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست خارجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha