سفرهای دریایی در بنادر مسافری شرق هرمزگان ۵۷ درصد افزایش یافت

بندرعباس- ایرنا- مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر بندرعباس و شرق هرمزگان گفت: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر و گردشگر از ابتدای سالجاری تاکنون در بنادر مسافری مرکز استان جابجا شدند که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش۵۷ درصدی داشته است.

حمید رضا محمد حسینی تختی عصر یکشنبه با اعلام جزئیات این خبر به رسانه ها افزود: در ۲ سال گذشته با اپیدمی ویروس کرونا و نیز مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مراقبتی، رفت و آمد بین جزیزه های مرکز استان با محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی همراه بود.

وی بیان داشت: از ابتدای سالجاری تا پایان آبانماه امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی هموطنان شاهد روند کاهشی ویروس کرونا بوده ایم که به تبع آن افزایش شمار سفرهای دریایی در بنادر شرق هرمزگان به ثبت رسیده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان با تاکید بر اینکه رعایت ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی کرونا همواره در دستورکار قرار دارد، اظهارداشت: رفت و آمد در بنادر مسافری مرکز استان مستلزم استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی افزود: با وجود کاهش موارد مبتلا، همچنان رعایت الزامات ارجح بوده و با هرگونه عادی انگاری و سهل انگاری برخورد خواهد شد.

 بندرشهید حقانی و بندرهرمز از بنادر مسافری زیر مجموعه بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان  هستند که سالانه پذیرای خیل عظیمی از مسافران و گردشگران به مقصد جزیره قشم، هرمز و لارک می باشد که بازدید از جزیره ها و تجربه سفرهای دریایی را در برنامه زندگی خود قرار می دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha