استاندار همدان: مدیران اجرایی بر مبنای توانمندی و تعهد انتخاب می شوند

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت که مدیران اجرایی بر مبنای عدالت، قابلیت، شایستگی و تعهد انتخاب می شوند تا بتوانند برنامه های اصولی دولت در راستای خدمت به مردم را به خوبی و شایستگی دنبال و اجرا کنند.

به گزارش ایرنا، "علیرضا قاسمی فرزاد" روز شنبه در آیین معارفه و تودیع معاونین جدید و سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان، افزود: اساس حاکمیت، حکومت و حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی که دولت سیزدهم بر آن تاکید دارد، عدالت و ظلم ستیزی و مقابله با فساد است.

وی تعامل مطلوب و خدمت رسانی را از جمله اقدامات ارزشمند معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری همدان عنوان کرد و گفت: انتصاب در دولت سیزدهم بر اساس شالوده ترسیم شده در دولت و مبتنی بر جوانگرایی، شایستگی، پاک دستی، لیاقت های فردی و اجتماعی است.

وی اظهار داشت: برای تصدی مسئولیت معاونت سیاسی استانداری چندین گزینه پیشنهاد و معرفی شد که به دنبال پیگیری و دریافت مشاوره، در نهایت "مهدی بابالحوائجی" به علت داشتن ویژگی هایی نظیر جوانی، انقلابی گری و همچنین سابقه و تجربه مدیریتی در بخش های مختلف استانداری، انتخاب شد.

نماینده عالی دولت در استان همدان تاکید کرد: مشی بنده این است که در کنار رشد و توسعه استان، رشد و ارتقای پرسنل را هم به تناسب داشته باشیم.

قاسمی فرزاد افزود: حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی یکی از حوزه های اصلی مجموعه استانداری است که تمام ماموریت های ذاتی وزارت کشور در این معاونت تجمیع شده و باید در هر حوزه توجه کافی را داشت.

وی گفت: معاون سیاسی باید بر عملکرد فرمانداران به عنوان مسئولان ارشد دولت در شهرستان های تابعه نظارت داشته باشد و با بکارگیری افراد شایسته از بین جوانان دارای سابقه انقلابی ترکیب مدیریتی خوبی را در استان داشته باشیم.

استاندار همدان گفت: توجه به مسائل اجتماعی و آسیب ها، رفع آنها، به کار گرفتن توان نهادها و تشکل های مردمی، مقابله و مبارزه با فساد باید در دستور کار معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قرار گیرد.

قاسمی فرزاد با ذکر ضرورت تکیه بر تلاش و توان نهادهای فرهنگی، افزود: در حوزه امنیتی، استان همدان از پایه های استوار امنیتی برخوردار است که نسبت به تقویت این مولفه و رفع نقاط ضعف احتمالی تلاش کرد.

سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان نیز در این آیین گفت: اعتماد سازی و ترمیم اعتماد مردم و تقویت بدنه اجتماعی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بخشی از وظایف این معاونت است.

استاندار همدان: مدیران اجرایی بر مبنای توانمندی و تعهد انتخاب می شوند

«مهدی باب الحوائجی» افزود: جوانگرایی و جوان سازی در رده های مختلف، تلاش و برنامه ریزی دقیق در حوزه جوانان، اشتغالزایی برای این قشر و ازدواج آسان آنها از تکالیف اصلی مدیران است.

وی گفت: سند فرهنگی استان که مبتنی بر اسناد علمی و پژوهشی، هوشمندی و شناخت از مزیت ها و آسیب های موجود در استان شکل گرفته نیز به طور حتم مورد تاکید قرار دارد.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه «سند قرآنی» نیز به عنوان منشور در استان تصویب می شود، افزود: قرآن به عنوان قانون اساسی مورد توجه است و سند برگفته از قران نیز رشد و توسعه و حرکت استان را به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا، آیین معارفه و تکریم معاونین جدید و قدیم سیاسی امنیتی استانداری همدان ظهر امروز(شنبه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم استان در خانه ملت و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد.

 در این آیین با تقدیر از خدمات «مصطفی آزادبخت»، «مهدی باب الحوائجی» به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری همدان معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha