فروغی: امیدوارم خروجی کمیسیون ورزشکاران به نفع ورزش باشد

تهران - ایرنا - دارنده مدال مدال طلای بازی‌های المپیک در رشته تیراندازی گفت: کمیسیون ورزشکاران نقش مهمی دارد و امیدوارم خروجی این کمیسیون در نهایت به سود ورزش و ورزشکاران باشد.

به گزارش ایرنا، جواد فروغی روز جمعه در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: در حال حاضر نمی‌شود در مورد آینده صحبت کرد چرا که باید انتخابات برگزار شود و افرادی که فرصت حضور و فعالیت در کمیسیون ورزشکاران را دارند مشخص شوند. بعد از آن و پس از مدتی می‌توان دید که آیا کار خوبی انجام شده یا خیر و الان برای هر گونه پیش داوری خیلی زود است.

وی ادامه داد: این دومین کمیسیون ورزشکاران است، امیدوارم نقص‌هایی که در دوره قبلی بوده برطرف شود و شاهد یک حرکت خوب و ماندگار باشیم. علیرغم فشردگی برنامه‌هایم به انتخابات رسیدم و رای دادم و امیدوارم بهترین نتیجه را شاهد باشیم.

تیرانداز طلایی ایران در المپیک توکیو تاکید کرد: نه فقط این انتخابات بلکه در سایر کشورها نیز ممکن است همین‌طور باشد. سطح‌ توقعات به گونه‌ای است که افرادی در جایگاه تصمیم‌گیری قرار می‌گیرند ممکن است رفتارهای متفاوتی را نشان دهند و باید دید خروجی کار در نهایت به چه صورت خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha