۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۲۲
کد خبر: 84537669
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عسگری: عملکرد داور دیدار ایران و لبنان فوق العاده بود

تهران - ایرنا - کارشناس داوری کشورمان با اشاره به عملکرد داور دیدار تیم های ایران و لبنان گفت: کمتر بازی وجود دارد که داور فوق العاده عمل کند و امشب یکی از این دیدارها را شاهد بودیم، عبدالرحمان ابراهیم الجاسم ۳ کارت زرد به تیم ایران نشان داد که هر سه درست بود و بر اساس قوانین داوری رفتار کرد.

حسین عسگری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: این داور در بین ۳ نفر اول آسیاست و امشب نشان داد از چه توانایی خوبی در امر داوری بهره می برد. جابجایی او در زمین، بازی خوانی که داشت، رفتارهایی منطبق بر اساس قوانین داوری، حرکت ها و تصمیم هایی که در طول بازی گرفت همه و همه حکایت از عملکرد بی نقص او داشت که می تواند در آموزش داوری نیز مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: هر چند این بازی اتفاقاتی که با ابهام همراه باشد، نداشت اما شاهد بودیم داور در تمامی صحنه ها نزدیک بود و برای همین بهترین تصمیم را می گرفت. او در این بازی به سه بازیکن ما اخطار نشان داد که کاملا درست بود و هیچ ایرادی به عبدالرحمان ابراهیم الجاسم قطری نمی توان گرفت.

کارشناس داوری کشورمان در مورد گل اول ایران و واکنش بیرانوند مبنی بر خروج توپ از زمین بازی هم گفت: از نظر فیزیکی هم این مساله نمی تواند درست باشد، زمانی که توپ کرنر می شود شاید این مساله به دلیل کات توپ اتفاق بیافتد اما وقتی از نیمه زمین ارسال می شود طبق هیچ شرایطی نمی تواند از زمین خارج شده و دوباره به زمین بازگردد. دروازه بان ما در این صحنه اشتباه کرد و دیدیم چگونه تاوان این اشتباه را هم دادیم.

عسگری تاکید کرد: تنها مشکل این دیدار تصویربرداری نامناسب بازی بود و ما از اتفاقات حاشیه ای و کنار زمین بازی چیزی متوجه نشدیم. در فوتبال هم طبیعی است تیمی که میزبان است و ۹۰ دقیقه برتر بوده و در ۵ دقیقه پیروزی را با باخت عوض می کند، تنش ایجاد کند اما مساله مهمی در این بازی اتفاق نیافتاد و من به تیم داوری نمره کامل می دهم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha