فرمانده سپاه تکاب: فرهنگ دفاع مقدس بازآفرینی و به نسل جدید منتقل شود

مهاباد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: بازآفرینی و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید، عمل به وصیت‌نامه و سیره شهدا و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری رسالت‌ اصلی مسوولان است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ وهاب عباس‌فام روز سه شنبه در یادواره شهدای دانش‌آموز تکاب با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و سالروز ۱۳ آبان افزود: مردم تکاب پس از دوران دفاع مقدس نیز همواره از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند و در مسیر ولایت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب حرکت کردند.

وی با بیان اینکه شهید فهمیده با ایثار و شهادت خود دنیا را مبهوت خود کرد اظهار داشت: ۳۶ هزار دانش آموز شهید مانند ستاره در آسمان ایثار و شهادت می‌درخشند که نشان از فهم درست از صحنه دفاع و مقاومت جبهه حق علیه باطل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب بیان‌ کرد: این شهرستان با ۴۵۳ شهید، نقش بی‌بدیل و کم ‌نظیری در دوران دفاع مقدس ایفا کرد و ۲۳ شهید دانش آموز افتخار بزرگی برای آن به شمار می رود.

سرهنگ عباس‌فام با اشاره به اینکه ما امروز هرچه داریم مرهون خون شهداست بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان اسلام است و همواره باید با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

وی اضافه‌ کرد: با رشادت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس در مقابل تمام دنیا ایستادیم و امروز خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند.

یادواره شهدای دانش آموز تکاب با عنوان "همکلاسی آسمانی" روز سه‌شنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

هفتم تا سیزدهم آبان ماه به نام هفته بسیج دانش آموزی و ۱۳ آبان نیز به نام روز ملی استکبارستیزی نام‌گذاری شده است.

تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha