فرمانده سپاه تکاب: فرهنگ دفاع مقدس بازآفرینی و به نسل جدید منتقل شود

مهاباد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: بازآفرینی و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید، عمل به وصیت‌نامه و سیره شهدا و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری رسالت‌ اصلی مسوولان است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ وهاب عباس‌فام روز سه شنبه در یادواره شهدای دانش‌آموز تکاب با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و سالروز ۱۳ آبان افزود: مردم تکاب پس از دوران دفاع مقدس نیز همواره از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند و در مسیر ولایت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب حرکت کردند.

وی با بیان اینکه شهید فهمیده با ایثار و شهادت خود دنیا را مبهوت خود کرد اظهار داشت: ۳۶ هزار دانش آموز شهید مانند ستاره در آسمان ایثار و شهادت می‌درخشند که نشان از فهم درست از صحنه دفاع و مقاومت جبهه حق علیه باطل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب بیان‌ کرد: این شهرستان با ۴۵۳ شهید، نقش بی‌بدیل و کم ‌نظیری در دوران دفاع مقدس ایفا کرد و ۲۳ شهید دانش آموز افتخار بزرگی برای آن به شمار می رود.

سرهنگ عباس‌فام با اشاره به اینکه ما امروز هرچه داریم مرهون خون شهداست بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان اسلام است و همواره باید با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

وی اضافه‌ کرد: با رشادت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس در مقابل تمام دنیا ایستادیم و امروز خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند.

یادواره شهدای دانش آموز تکاب با عنوان "همکلاسی آسمانی" روز سه‌شنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

هفتم تا سیزدهم آبان ماه به نام هفته بسیج دانش آموزی و ۱۳ آبان نیز به نام روز ملی استکبارستیزی نام‌گذاری شده است.

تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha