ناداوری‌ واضح حق قشلاقی را پایمال کرد؛ تاوان‌ نداشتن‌ کرسی‌ بین‌المللی

تهران- ایرنا- بوکسور وزن ۸۰ کیلوگرم ایران با قضاوت ناعادلانه‌ داور اهل گواتمالا در مبارزه برابر نماینده بلاروس شکست خورد و از گردونه مسابقات جهانی صربستان کنار رفت.

به گزارش ایرنا؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان از روز دوشنبه هفته گذشته در بلگراد پایتخت صربستان آغاز شده و تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

امشب (دوشنبه) در ادامه این رقابت‌ها، میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم با آلیاکسی‌ از بلاروس مصاف داد و در حالیکه در هر سه راند عملکرد بسیار بهتری از حریف داشت با ۲ اخطار عجیب و دور از انتظاری که داور اهل گواتمالا به او داد، دو امتیازش‌ کم شد و در نهایت شکست خورد تا در عین شایستگی از دور مسابقات کنار برود.

در پایان مبارزه، علیرضا استکی اعتراض شدیدی به قضاوت این مبارزه داشت.

قشلاقی در دور اول استراحت داشت و در ادامه نماینده چین‌تایپه‌ را در یک دقیقه شکست داد.

این برای چندمین‌ بار در سال‌های‌ اخیر است که بوکس ایران تاوان نداشتن کرسی‌ بین‌المللی را می‌دهد و حق بوکسورهای‌ کشورمان پایمال می‌شود.

تیم ملی ایران با ۱۰ بوکسور و هدایت علیرضا استکی در مسابقات جهانی صربستان شرکت کرده که تنها دانیال شه‌بخش‌ در جدول‌ باقی مانده و سایر نفرات حذف شده‌اند.

شه‌بخش‌ فردا در یک چهارم نهایی به مصاف نماینده لیتوانی می‌رود و در صورت کسب برتری، مدال خود را قطعی می‌کند.بوکس ایران تاکنون موفق به کسب مدال جهانی نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha