۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84515460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داوران مهابادی برای قضاوت در لیگ برتر کشتی دعوت شدند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: "ابراهیم کریمی" و "هژار عباسی" برای قضاوت در رقابت‌های لیگ برتر کشتی در بخش‌های فرنگی و آزاد انتخاب شدند.

قرنی مصطفی‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اعلام فدراسیون کشتی، ترکیب داوران حاضر در دور رفت بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های ایران جام یادگار امام (ره) اعلام شد.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ برتر کشتی در بخش آزاد از دوم آبان ماه با برگزاری مراسم وزن‌کشی و از سوم آبان با برگزاری دیدار تیم‌های پاس ناجا با فولادین ذوب آمل، فولادین ذوب آمل با مجتمع آلومینیوم حکمتی و پاس ناجا با مجتمع آلومینیوم حکمتی در تبریز آغاز خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: همچنین از سوی دیگر طبق برنامه اعلام شده مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی نیز از ۱۰ آبان ماه با برگزاری مسابقات گروه "الف" شامل تیم های رعد پدافند ارتش، شهرداری مسجدسلیمان و شهدای امین‌آباد ری در آمل آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، ابراهیم کریمی نیز رییس هیات کشتی مهاباد و آذربایجان‌غربی است که بیش از ۱۶ سال سابقه قضاوت در مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی را نیز در کارنامه خود دارد.

هژار عباسی، داور بین‌المللی این شهرستان است از سال ۲۰۱۶ موفق به کسب درجه یک داوری کشتی شده و در بیش از ۱۱ مسابقه برون مرزی در رقابت‌های بین‌المللی مختلف قضاوت کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha