استاندار: مسئولان مازندران موظف به حمایت از ورزشکاران هستند

ساری - ایرنا - استاندار مازندران مدال‌آوری ورزشکاران استان در میادین مختلف از جمله مسابقات جهانی وبین‌المللی را از باعث افتخارآفرینی برای تمامی مردم مازندران و مسئولان دانست تاکید کرد : تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در مازندران موظف به حمایت بی‌دریغ و بی‌منت از ورزشکاران مدال‌آور هستند.

به گزارش ایرنا، احمد حسین زادگان روز شنبه در آیین تجلیل از مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی ۲۰۲۰ توکیو ژاپن که در سالن همایش های استانداری مازندران در ساری برگزار شد ، افزود: نگاه مسئولان به ورزشکاران مازندران حمایتی است و دستگاه های اجرایی خدمت به آحاد جامعه بویژه قهرمانان استان را باید وظیفه خود بدانند.
وی تصریح کرد: اگر قرار است مشکلات ورزشکاران حل شود ، نباید شخص محوری حرکت کنیم و باید در چارچوب قانون برای حمایت از مدال آوران و ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی و قهرمانان جهان و آسیا اقدام کرد چون همه آنها برای کشور و استان افتخارآفرینی کردند.
نماینده عالی دولت در مازندران گفت : در کنار حمایت از ورزشکاران مدال آور باید از خانواده های این عزیزان هم تجلیل شود چرا که این عزیزان با تربیت درست فرزندان خود، قهرمان و مدال آور به جامعه تحویل دادند.
وی اضافه کرد: اگر چه مازندرانی ها ذاتا ورزشکار هستند ، ولی مدال آوران ممتاز این دیار با تلاش و سخت کوشی در کنار حمایت های خانواده هایشان و مربیان سازنده و هیات های ورزشی پا در صحنه های جهانی و المپیک گذاشتند و موفق شدند.

حسین زادگان با تاکید بر این نکته که تجلیل از ورزشکاران در استان باید نهادینه شود تا در سال های آینده بدون  کم و کاست و بموقع تحقق یابد ، گفت : عزت و احترام گذاشتن به مدال آور هم تنها نباید به یک زمان خاص محدود شود بلکه باید در تمام طول سال و دهه های مختلف یاد و نامشان را گرامی بداریم.
استاندار مازندران از کم توجهی های صورت گرفته در گذشته نسبت به ورزشکاران مدال آور استان ابراز تاسف کرد و افزود : زیبنده یک ورزشکار پارالمپیکی نیست که در آژانس کار کند و به طور حتم باید پیگیر اشتغال مدال آوران المپیک و پارالمپیک باشیم.
وی افزود : ورزشکاران مدال آور به طور حتم دغدغه مسکن هم دارند و باید در چارچوب های قانون برای گره گشایی از مشکلات این عزیزان تلاش شود. 

حسین زادگان با تاکید بر این که ورزشکاران باید دیده شوند ، گفت : هیچ ورزشکاری نباید دغدغه معیشت داشته باشد و این افتخارآفرینان، الگوهای مردم در اجتماع هستند.

 به گزارش ایرنا، در این آیین، حسن یزدانی، محمدهادی ساروی، امیرحسین زارع مدال آوران المپیکی و مرتضی مهرزاد، رمضان بیابانی، مجید لشگری، محمدرضا خیرالله زاده و رمضان صالحی مدال آواران پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن باحضور احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در استانداری تجلیل شدند.
همچنین در این آیین از مربیان سازنده و تعدادی از هیات های ورزشی شهرستان ها تجلیل شدند.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha