یکهزار خانه سازمانی ناجا به بهره‌برداری رسید

تهران - ایرنا - معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: یکهزار خانه سازمانی طی یک سال ساخته و به بهره‌برداری رسید، هر چند عقب ماندگی سازمانی داریم اما همین یکهزار خانه مسکونی قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار انتطلمی ایرنا، سردار محمدعلی نوری نژاد روز چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی مرزبانی در جمع خبرنگاران افزود: ۱۶۴ پروژه اعم از کلانتری، پاسگاه، آگاهی، راهور، منازل مسکونی و ستاد مرزبانی افتتاح شد.

به گفته وی حدود ۶۲ پروژه شروع به احداث شد و قرار است منابع قطعی این پروژه ها تعیین شود تا با تاخیر به بهره برداری نرسد.

نوری نژاد افزود: در طول یک سال با توجه به محدودیت منابع اولویت ناجا ساخت اماکن تخصصی و مسکونی است زیرا نوسازی اماکنی تخصصی منجر به خوشایندسازی و ارتقای خدمات و انگیزه می شود.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: با تامین منابع بیشتر در سال آینده اماکن بیشتری  احداث و بازسازی می شود. 

افتتاح نمایشگاه دائمی مرزبانی

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دائمی مرزبانی گفت: این نمایشگاه نمادی از ساختار ماموریت، قابلیت و از خودگذشیتگی مرزبانی ناجا است تا هر بینندهای با مراجعه به این مکان به جمع بندی از عملکرد مرزبانی برسد.

نوری نژاد گفت:  مرزبانی از مرز نگهبانی می کند و دارای حساسیت هایی است در جاهایی که دشمنان از قدیم الایام اختلافاتی را برجای گذاشته اند، بعضا مشکلاتی ایجاد می کند، براین اساس این نمایشگاه اصالت، سندیت و وابستگی ایران به این نقاط را خوب نشان می دهد.
وی تاکید کرد: جزایر سه گانه خلیج فارس از قدیم متعلق به ما بوده و هست باید نشانی از آن در این نمایشگاه دیده شود. زمانی که نمایندگانی از کشورهای خارجی به این نمایشگاه می آیند، بدانند که استناد ما یک استناد حقوقی و بر پایه قانون است موضوعات مرزبانی ملی است بر این اساس مسئولان استانی و مرزبانی نمی توانند تصمیم بگیرند و حتما مسئولان اصلی کشور باید در زمینه های حساس مرزی تصمیم بگیرند.

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha