۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۰۷
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84500857
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس شورای شهر: نخبه گزینی اولویت مدیریت شهری کرج است

کرج - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: نخبه گزینی ، جوانگرایی ، تعامل انقلابی و برچیدن رویه های غلط اداری از اولویت های مدیریت جدید شهری در این کلانشهر کرج است.

جواد چپردار عصر دوشنبه در آیین معارفه شهردار کرج که در تالار شهیدان نژاد فلاح این شهر برگزار شد ، افزود: حذف رویه های رانتی ، برنامه ریزی علمی و آکادمیک ، اولویت بندی ضرورت های مدیریت شهری ، بازنگری و تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی ، همگرایی با مدیران استانی با مجلس انقلابی و دولت مردمی ، بصیرت ولایی ، تمرکز بر دوری از حواشی در شرایط کنونی کشور باید در اولویت کاری مدیریت شهری کرج قرار گیرد.

وی بیان داشت: این اقدامات برای پیشرفت وعمران شهر و جلب رضایتمندی مردم با جدیت دنبال خواهیم کرد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت : با رویه های معمول و سنتی نمی توان در این شرایط حساس اقتصادی به مشکلات مردم رسیدگی کرد ضمن آنکه پرداخت بدهی شهرداری و کسب رضایت مردم بدون توجه به اقدامات موثر قابل تحقق نیست.

وی تاکید کرد که ما به مردم وعده داده ایم که برای رفع مشکلات آنان گام برداریم و باید این امر را محقق کنیم .

رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: با اهتمام جهادی و تکیه بر ظرفیت های کارآمد در جهت تامین نیازهای شهروندان و رضایت شهدا گام برخواهیم داشت.

چپردار با اشاره به روند انتخاب شهردار کرج گفت : شورای اسلامی شهر کرج در آغاز راه با شفافیت در جهت انتخاب و معرفی شهردار گام  برداشته  و دراین زمینه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی افزود: پس از مشورت با صاحبنظران و بررسی های کارشناسی در فضایی شفاف با حضور رسانه ها شهردار کرج انتخاب و به وزارت کشور معرفی شد ضمن آنکه شورای شهر کرج ،  خدمات رسانی   

به شهروندان را متوقف نکرد و در اسرع وقت سرپرست و شهردار را انتخاب کرد.

مصطفی سعیدی سیرایی با کسب هشت رای از ۱۳ رای اعضای شورای اسلامی شهر کرج به شهردار این کلانشهر انتخاب و به تازگی حکم وی از سوی وزارت کشور ابلاغ شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha