۱۵ کارخانه در شهرک‌های صنعتی استان قزوین به مرحله بهره‌برداری رسیدند

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۱۵ کارخانه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان طی نیمه نخست امسال به مرحله بهره‌برداری و تولید رسیدند.

حمیدرضا خانپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بهره برداری از این واحدهای تولیدی برای ۲۷۲ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی شده است.

وی اظهار داشت: برای استقرار و ساخت این واحدهای تولیدی چهار هکتار زمین دارای زیرساخت از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین به ارزش اسمی سرمایه‌گذاری انجام شده برای راه اندازی این واحدهای تولیدی اشاره کرد و یادآور شد: حدود یک هزار میلیارد ریال برای ساخت و راه اندازی این واحدهای تولیدی از سوی سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی هزینه شده است.

این مسوول اضافه کرد: طرح های تولیدی به بهره برداری رسیده شده در زمینه های مختلف از جمله صنایع غذایی، برق و الکترونیک، بهداشتی و شیمیایی فعالیت دارند.

خانپور یادآور شد: در حال حاضر حدود ۸۰ طرح تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در حال نصب ماشین آلات و تجهیزات مورد نظر بوده و به زودی با دریافت پروانه بهره برداری، به مرحله تولید خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین خاطرنشان کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و در برهه ای که اولویت اساسی کشور حمایت از تولید و تقویت این حوزه است همه تلاش خود را برای چرخاندن چرخ های صنعت و حل مشکلات سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در شهرک های صنعتی استان به کار گرفته ایم.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است. 

                                                                                                                                                                                                

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha