برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «عباس حرم» در همدان معرفی شدند

همدان-ایرنا- مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به شرکت هزار و ۵۸ نفر در مسابقه کتابخوانی «عباس حرم» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ۱۰ اثر برگزیده این مسابقه با قید قرعه انتخاب و معرفی شدند.

«محمد برخوردار» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کتاب عباس حرم با موضوع زندگینامه شهید مدافع حرم «اصغر الیاسی» و به قلم «لیلا گودرزیان فرد»؛ به عنوان ملاک این مسابقه انتخاب شده بود.

وی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در مسابقه اول تا ۲۰ مهرماه بود، افزود: ۹۰۰ نفر به سئوالات مطرح شده پاسخ صحیح دادند که در نهایت ۱۰ نفر به قید قرعه برگزیده شدند.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهر سامن با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان و پایگاه بسیج زینبیه مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ملایر متولی برگزاری این مسابقه در سطح ملی بود.

به گفته برخوردار، برهمین اساس «بهجت ترکی از همدان، نرگس صالحی از بهار، طیبه جوانبخت از نهبندان، فرزانه زارع از یزد، ریحانه دارابی پورشیراز از کرمان، زهرا شیرمحمدی از همدان، خانم رسولی از حسین آباد عاشوری همدان، حسینجان نصرالله زاده از ساری، علیرضا نیک منش از شیراز، حسین نصیری از مهران» به عنوان برندگان این مسابقه ملی انتخاب و معرفی شدند.

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «عباس حرم» در همدان معرفی شدند


وی افزود: کتاب شنیداری «عباس حرم» نیز با حمایت و مشارکت اداره کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس دفاع مقدس و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در صدا و سیمای مرکز همدان تهیه و تولید شده است.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تا کنون ۲۱ کتاب شنیداری در بخش های کودکان، شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را تهیه و منتشر کرده است.

شهید مدافع حرم، "اصغر الیاسی" متولد ۱۳۷۳ که در سال ۱۳۹۷ در سوریه به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

  • کتاب "عباس حرم" گویا شد

    کتاب "عباس حرم" گویا شد

    همدان-ایرنا- مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان…

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha