محورهای پنجگانه جشنواره پرچمداران انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت اعلام شد

قزوین - ایرنا - مسوول امور روحانیت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین گفت: جشنواره پرچمداران انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت به صورت ملی و سراسری در در پنج محور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین بیگدلی روز دوشنبه با اعلام این خبر تصریح کرد: به منظور حفظ و بهره برداری از آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت و نیز ثبت حماسه های جاودانه، حوزه های علمیه و روحانیت در این عرصه اقدام به برگزاری دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت کرده است.

به گفته وی، هدف از برگزاری این جشنواره، تبین مبانی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی، سازماندهی تشکل ها، جمع آوری و ایجاد بانک اطلاعات در حوزه نشرآثار و ارزش های روحانیت است.

این مسوول با اشاره به دیگر اهداف این جشنواره، اظهار داشت: ایجاد وحدت رویه در نهادهای حوزوی اعم از نیروهای مسلح، اداری و تشکل های مردمی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و نیز ترغیب و هدایت بر انجام فعالیت های علمی، فرهنگی و هنری در زمینه نقش ارزش های مشارکت روحانیت از دیگر اهداف مهم این جشنواره خواهد بود.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به بخش های پنجگانه این جشنواره، خاطرنشان کرد: بخش نخست شامل تالیفات و ترجمه کتاب‌ها به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی، بخش دوم تحقیق و پژوهش به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، بخش سوم شامل فیلمنامه، بخش چهارم نیز چند رسانه‌ای و فضای مجازی و در نهایت بخش پنجم به فیلم و عکس اختصاص پیدا کرده است.

مسوول امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا اول دی ماه سال جاری به آدرس الکترونیکی rohaniat۷۹@gmail.com  ارسال و یا به آدرس، قزوین، خیابان شهید بابایی، خیابان شهید نورخیز (۳۱)، پلاک ۱۲ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مراجعه و یا در صورت هرگونه اطلاعات با شماره تماس ۰۹۱۹۱۸۷۳۷۲۵ تماس حاصل کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha