سهمیه گازوییل پنج جایگاه سوخت متخلف هرمزگان قطع شد

بندرعباس- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: سهمیه گازوییل پنج جایگاه سوخت متخلف با صدور دستور قضایی قطع شد.

مجتبی قهرمانی روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت، جایگاه های متخلف شناسایی می شوند و بر این اساس ضمن تشکیل پرونده کیفری به شرکت پخش فرآورده های نفتی استان هرمزگان دستور داده شده تا با توجه به احراز تخلفات پنج جایگاه عرضه سوخت در مناطق مختلف استان، در اسرع زمان نسبت به قطع سهمیه گازوییل آنها اقدام شود.
وی برخی تخلفات انجام شده توسط این جایگاههای سوخت را مواردی چون؛ غیر فعال بودن دوربین های نظارتی و اصلاح نکردن جانمایی و کیفیت تصویر برداری آنها، سوء‌استفاده از کارت های سوخت در حضور اپراتورها، کشیدن نازل سوخت به داخل کابین به منظور،همکاری با قاچاقچیان سوخت و به طور کلی ضعف مدیریت جایگاه سوخت برای جلوگیری از قاچاق سوخت عنوان کرد.
این مقام قضایی همچنین تأکید کرد: قطع سهمیه این جایگاه ها فقط مربوط به گازوییل می باشد و به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل برای مردم، سهمیه بنزین آنها همچنان پابرجاست و سهمیه گازوییل آنها نیز برای عرضه به نزدیک ترین جایگاه مجاور تحویل داده می شود.
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان اضافه کرد: به تعدادی از جایگاه های متخلف نیز با تعیین ضرب‌الاجل تذکرات لازم داده شده و در صورت تکرار تخلفات، سهمیه گازوییل این جایگاه ها نیز قطع خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha