۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84479755
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش آموزان گیلان برنامه ما مقتدریم را در شبکه شاد دنبال کنند

رشت - ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از برگزاری ویژه برنامه "ما مقتدریم"به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برای دانش آموزان در شبکه شاد خبر داد.

جمیل غریب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در برگزاری ویژه برنامه ما مقتدریم در هفته دفاع مقدس هر شب ساعت ۳۰: ۲۰ دقیقه یک برنامه برای دانش آموزان استان گیلان از طریق شبکه شاد به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: در ویژه برنامه ما مقتدریم پخش سکانس های برتر فیلم های دفاع مقدس و خوانش کتاب "دا" از طریق پخش در کانال فرهنگی هنری آموزش و پرورش گیلان در شبکه شاد به آدرس farhangigilan@ انجام می شود.

غریب در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه دانش آموزان گفت: لباهنگ خانوادگی با اجرا و ارسال فیلم به مدت حداکثر یک دقیقه از یکی از سرودهای دوران دفاع مقدس و ارسال به معاونان پرورشی مدارس و اجرای مونولوگ به مدت حداکثر سه دقیقه با موضوع دفاع مقدس و ارسال به معاونان پرورشی مدارس از جمله این برنامه ها است.

وی اظهار داشت: اجرای نقاشی دیواری با دیوار نوشته در مدارس و ارسال فیلم و عکس به کارشناسان فرهنگی و هنری مناطق، مسابقه خبرنویسی و تهیه نشریه از برنامه های هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰ آموزش و پرورش در قالب تهیه یک خبر یا ساخت نشریه یک صفحه ای، برگزاری مسابقه شعر "رباعی و دو بیتی" با موضوع دفاع مقدس در وصف حاج قاسم ، واقعه عاشورا و مدافعان حرم ویژه دانش آموزان و فرهنگیان و ارسال به معاونان پرورشی مدارس از دیگر برنامه ها است.

غریب، پویش سکانس برتر از یکی از فیلم های مرتبط با دفاع مقدس توسط دانش آموزان و فرهنگیان را یکی دیگر از برنامه های جشنواره فرهنگی هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان و خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این پویش می توانند سکانس های تاثیرگذار از فیلم های دفاع مقدس را به سلیقه خود به مدت حداکثر ۲ دقیقه برش داده و با مشخصات خود و نام فیلم و کارگردان ارسال کنند.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان اضافه کرد: دانش آموزان علاقمند برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کارشناسان فرهنگی هنری ادارات خود و یا کانال فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان در شبکه شاد به آدرس farhangigilan@ مراجعه کنند.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha