۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84864207
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ پروژه آموزشی، ورزشی گیلان آماده بهره‌برداری شد

رشت - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان از بهره برداری ۱۰ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد.

علی دقیق روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه‌ها در ۳۸ کلاس درس با زیربنای پنج هزار و ۶۱۲ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های تالش، رشت، سیاهکل، رودسـر، شفت و لاهیجان به بهره‌بردای می رسد.

دقیق بیان داشت: تعمیرات اساسی و جزئی مدارس گیلان با هزینه‌ای بالغ بر۳۲۷ میلیارد ریال، خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی با اعتبار بیش از ۵۹۴ میلیارد ریال و استانداردسازی گرمایشی با اعتباری بالغ بر ۲۷۱ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های هفته دولت است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد: احداث مدارس و فضاهای آموزشی بر اساس اهداف متعالی سند تحول بنیادین آموزشی و پرورش، می‌تواند زمینه تحقق آموزش و پرورش پویا شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با قدردانی از مردم،  فرهنگیان و دانش‌آموزان استان برای همراهی در اجرای پویش‌های اجرا شده به ویژه پویش در حال اجرا  "صحن حرم- مدرسه ام) افزود: این پویش برای مشارکت در ساخت مدارس برای دانش آموزان با نیازهای ویژه است.  

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۵ هزار دانش‌آموز است.

برنامه ها و افتتاح طرح های ویژه هفته دولت از امروز "چهارشنبه" با سخنرانی اسدالله عباسی استاندار گیلان در مزار شهدای رشت آغاز شد، امروز اولین روز از هفته دولت است.
 

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha