۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 3184
کد خبر: 84475254
T T
۰ نفر
منبع: با مشارکت سایت رایان پی | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

دو روی سکه‌ی تجارت الکترونیک

۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۴۰
کد خبر: 84475254
دو روی سکه‌ی تجارت الکترونیک

باگسترش بازارهای اینترنتی و ورودانواع کسب وکارهای کوچک وبزرگ به این عرصه،محصولات و خدمات بی‌شماری دراین فضا به متقاضیان ارائه می‌شود.کاربران می‌تواننددربستر انواع پلتفرم‌های اینترنتی،به هرنوع محصول یاخدماتی دسترسی داشته باشند.بااین اوصاف تجارت الکترونیک برای هردوطرف یک معامله دارای مزایایی خواهدبود.

مزایای تجارت الکترونیک برای فروشگاه‌های اینترنتی

بازاریابی ساده

ورود به بازارهای مجازی که عموما در بستر یک پلتفرم اینترنتی برپا می‌شوند، برای کسب و کارهای مختلف، درست مثل این است که صاحبان کسب و کارها را دعوت به گردهمایی بزرگی کنند که در آن انبوهی از مشتریان بلقوه وجود دارند و آن‌ها نیز بی‌هیچ محدودیتی بتوانند در میان جمعیت حاضر به تبلیغ خدمات یا کالاهای خود بپردازند. در واقع دسترسی به انبوهی از مخاطب و امکان فعالیت نامحدود بازاریابی در میان آن‌ها، دو ویژگی بسیار برجسته‌ی تجارت الکترونیک برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی خواهد بود.

سقف فروش نامحدود

اصولا اینترنت فضایی نامحدود است. شما امکان اتصال به بازارهای بزرگ و بزرگ‌تر را دارید و چنانچه پتانسیل لازم را داشته باشید، به سادگی می‌توانید به بازارهای جهانی نیز متصل شوید. با این وصف کسب و کارهای اینترنتی، سقف فروش معینی ندارند؛ بلکه می‌توانند بسته به نوع فعالیت و توانایی‌های خود به سمت قله‌های بلند مرتبه‌ی فروش گام بردارند.

بیرون زدن از حصار مکان و زمان

در فرهنگ ما ضرب‌المثلی وجود دارد با این مضمون که کاسب پا شکسته است.  ورود کاسبان به عرصه‌ی تجارت الکترونیک سبب می‌شود، آن‌ها از حصار مکان و زمان بیرون بزنند و دیگر نیازی به حضور مداوم فیزیکی‌شان، وجود نداشته باشد. در واقع در روزهای بارانی، هنگام تعطیلات رسمی و امثالهم، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی بی آن‌که به محدودیت‌های جوی و زمانی توجهی داشته باشند، همچنان مشغول فعالیت خواهند بود.   در واقع اتصال به بازارهای بین‌المللی، امری طبیعی و قابل باور برای تمام کسب و کارهای کوچک و بزرگ خواهد بود.

پرداخت آنلاین، روش محبوب وب سایت‌های اینترنتی

شاید بتوان پرداخت آنلاین را به عنوان یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های تجارت الکترونیک در میان صاحبان کسب و کارهای گوناگون به شمار آورد. اما این امکان ویژه و محبوب، تنها از طریق ابزارهای نوینی مانند درگاه پرداخت اینترنتی در دسترس خواهد بود. بنابراین صاحبان کسب و کارهای اینترنتی باید با مطالعه‌ی کافی، اولا روش‌ها و سرویس‌های معتبر پرداخت، انواع آن‌ها و کارایی هر کدام را بشناسند. ثانیا با شناخت شرکت‌های معتبر ارائه دهنده‌ی این سرویس‌ها؛ مانند شرکت رایان پی، امنیت تراکنش‌های مالی کسب و کار خود را تضمین نمایند. این سرویس با هدف ارائه‌ی خدمات پرداخت به صاحبان کسب و کارهای اینترنتی ایجاد شده است. در این سرویس، به کمک روش‌های نوین، فرآیند پرداخت از طریق توسعه و گسترش درگاه پرداخت تسهیل شده است، تا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، با خیالی آسوده به گسترش کسب و کار خود بپردازند و در کمال آسایش، از امنیت و پایداری خدمات بهرمند شوند.

بنابراین صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، برای ماندگاری در بازار رقابتی تجارت الکترونیک و جلب اعتماد مشتریان، که عنصر بسیار مهمی در پیشرفت و توسعه‌ی فعالیت تجاری آن‌ها خواهد بود، لاجرم باید از روش‌های امن و نوین پرداخت استفاده نمایند.

مزایای تجارت الکترونیک برای کاربران

خرید کم‌زحمت و غیرحضوری

کسب و کارهای اینترنتی این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد که هر نوع محصول، کالا و خدماتی را به صورت غیرحضوری خریداری کنند. به عبارت بهتر، کاربر می‌تواند همان‌طور که روی کاناپه‌ی خانه‌اش لم داده، تنها به کمک گوشی هوشمند توی دستش، به سادگی خرید خود را انجام بدهد. چنین فرآیند آسانی قابل  مقایسه با خرید حضوری که زحمت فراوانی دارد و ملزم به صرف وقت زیادی می‌باشد نخواهد بود. بنابراین خرید آنلاین و غیرحضوری به عنوان یکی از مزایای برجسته‌ی تجارت الکترونیک از دیدگاه کاربران همواره مطرح بوده است.

مواجهه با تنوع و امکان مقایسه

بازارهای مجازی در هر پلتفرمی که بنا شده باشند، اصولا از تنوع بالای محصولات برخوردارند. کسب و کارهای بی‌شماری در فضایی رقابتی و نامحدود، به ارائه‌ی انواع محصولات مختلف می‌پردازند. این تنوع محصولات به عنوان یک آپشن بسیار ویژه، در دسترس کاربران خواهد بود. در واقع هر کاربر می‌تواند، برای خریدی مقرون به‌صرفه، از میان محصولاتی متنوع، بهترین گزینه‌ی ممکن را انتخاب نماید.

تعامل با فروشنده و خریداران دیگر

از ویژگی‌های منحصربفرد و بسیار محبوب  این بازار، امکان تعامل کاربران با فروشنده‌ها و از آن مهم‌تر تعامل با دیگر خریداران است. امکان تعامل با فروشنده در راستای شفاف‌سازی فرآیند خرید و اطمینان حاصل کردن از امنیت و اصالت یک خرید اینترنتی اهمیت خواهد داشت. اما دسترسی ساده به نظرات خریداران قبلی کالای مورد نظر کاربر، و امکان تعامل با آن‌ها از طرق مختلف در بستر پلتفرم‌های گوناگون، یک آپشن ویژه‌ و مهم به شمار می‌رود که در نهایت تا حد زیادی کیفیت خرید کاربر را تضمین می‌نماید.

برای دریافت اطلاعاتی مفید و کاربردی در این باره به سایت rayanpay.com مراجعه نمایید.  

ایمیل : info@rayanpay.com

واتس اپ: ۰۹۰۲۲۲۳۳۱۰۸

تلفن : ۰۲۱۸۹۷۱۹۹۷۵

آدرس :  ونک - ملاصدرا -  شیراز جنوبی-کوچه لاله - پلاک ۱۰

م. خ

۰ نفر
منبع: با مشارکت سایت رایان پی | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha