۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۵۲
کد خبرنگار: 2588
کد خبر: 84464804
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح پزشک خانواده در مراغه اجرا می‌شود

۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۵۲
کد خبر: 84464804
طرح پزشک خانواده در مراغه اجرا می‌شود

مراغه- ایرنا- رئیس اداره بیمه سلامت مراغه گفت: طرح پزشک خانواده توسط بیمه سلامت همگانی توسط بیمه سلامت همگانی در این شهرستان اجرا می‌شود.

یونس تقوی روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار مراغه افزود: این طرح با هدف حمایت از خانواده های زیرپوشش بیمه سلامت همگانی و بهبود وضعیت درمانی و بهداشتی آنان از جمله سنجش دیابت، فشار خون و تشکیل پرونده پزشکی با کمترین هزینه ممکن، اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این طرح، پرشکان عمومی بخش خصوصی می توانند تا سقف ۷۵۰ تا یک هزار و ۵۰۰ نفر از ببیمه شدگان را تحت پوشش معاینات سلامت خانواده قرار دهند.

تقوی گفت: در این راستا، سهم بیمه ای هر بیمار به صورت ماهانه به پزشکان شرکت کننده در این طرح از سوی بیمه سلامت واریز خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین هر بیمار در مراجعه به پیشخوان های دولت و انتخاب یک پزشک به عنوان پزشک خانواده، از خدمات معاینه ماهیانه سلامت بهره مند خواهد شد.

طرح پزشک خانواده در مراغه اجرا می‌شود

تقوی خاطرنشان کرد: هر بیمار یا شهروند در مراجعه به پزشک خانواده فقط مبلغ بسیار کمی حدود ۶ هزار تومان به عنوان هزینه ویزیت پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: پزشکان متقاضی حضور در این طرح به عنوان پزشک خانواده تا ۲۰ شهرویر فرصت شرکت در آن را دارند و شهروندان زیرپوشش این بیمه نیز از اول مهرماه از این طرح بهره مند خواهد شد.

وی اعلام کرد: هم اکنون ۶۵ هزار نفر در شهرستان مراغه زیرپوشش بیمه سلامت همگانی قرار دارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز گفت: بیمه سلامت همگانی همواره در زمینه ارائه خدمات به تمامی اقشار جامعه پیشگام بوده است.

سیدعلی موسوی افزود: اجرای طرح پزشک خانواده نیز توسط بیمه سلامت همگانی فرصتی برای بهره مندی آحاد جامعه از خدمات بهداشتی و مراقبت های درمانی است.

وی اعلام کرد: در اجرای این طرح بزرگ و همگانی، دستگاه های خدمات رسان نیز آماده همراهی و همکاری برای بهره مندی هرچه بیشتر و مناسب تر شهروندان هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha