۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84455933
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون قایقرانی از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در هفته پایانی شهریور و مهرماه خبر داد.

به گزارش ایرنا، علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی با اعلام این خبر، گفت: مجوزهای لازم از فدراسیون پزشکی ورزشی گرفته شده و در زمان اعلام شده شاهد برگزاری این رقابتها خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه باید مسابقات قهرمانی کشور را با هدف تشکیل اردوهای ملی برای بازی‌های آسیایی آغاز کنیم، از فدراسیون پزشکی ورزشی خواستیم تا مجوز لازم را صادر کند و خوشبختانه فدراسیون پزشکی ورزشی موافقت لازم را اعلام و با تاریخ پیشنهادی ما موافقت کرد. البته در نامه فدراسیون پزشکی ورزشی بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری فیزیکی، انجام تست PCR و استفاده از وسایل محافظت فردی تاکید شده است.

 رئیس فدراسیون قایقرانی خاطر نشان کرد: پیش از این جدول زمان‌بندی برای مسابقات قهرمانی کشور اعلام شده بود که با توجه به لغو مجوز برگزاری مسابقات دراگون‌بوت و کانوپولو، اکنون با توجه به مجوز و شرایط جدید مسابقات قهرمانی کشور همه رشته‌ها با زمان‌بندی که در اسرع وقت اعلام می‌شود، برگزار خواهد شد.

سهرابیان تاکید کرد: در هر حال شرایط کشور در وضع عادی نیست و باید با همکاری هیات‌ها و خانواده قایقرانی از این موقعیت استفاده کنیم و برنامه‌ها را به بهترین نحو پیش ببریم. تلاش ما این است که در این بازه زمانی مسابقات رشته‌های مختلف را برگزار کنیم. فدراسیون قایقرانی به دنبال این است که تلاش‌های ورزشکاران و مربیان در سراسر کشور بی‌ثمر نماند و با برگزاری مسابقات و تشکیل اردوهای ملی، شاهد نتایج خوبی در رقابت‌های پیش‌رو باشیم.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha