۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰
کد خبر: 84453846
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مطالبات پیمانکاران استان یزد با بدهی‌های مالیاتی قابل تهاتر است

یزد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: تمام اشخاص حقیقی و حقوقی و پیمانکاران که از دستگاه‌های اجرایی استان طلب دارند، می‌توانند مطالبات خود را با بدهی‌های مالیاتی که دارند، تهاتر کنند.

به گزارش ایرنا، محسن صادقیان روز دوشنبه در نخستین نشست کمیته تهاتر استان یزد که با ابلاغ استاندار برای پیگیری تهاتر مطالبات پیمانکاران با بدهی مالیاتی آنها تشکیل شد، افزود: در راستای بند“ ز “ قانونی تبصره پنج قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و آیین نامه اجرایی آن، تمامی اشخاص حقیقی، حقوقی، شرکت‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی که از دستگاه‌ها و ادارات دولتی تا پایان سال ۱۳۹۹ طلب قطعی شده دارند و تا پایان همین سال نیز بدهی مالیاتی دارند، می توانند با استفاده از این بند قانونی، طلب خود را با بدهی مالیاتی تهاتر کنند.

وی اظهار داشت: اجرای این بند قانونی کمک شایانی به افزایش توان مالی پیمانکاران و رفع مشکل بدهی مالیاتی آنها می کند و باعث کاهش بدهی دولت به بخش خصوصی می شود.

 کمیته استانی تهاتر در حضور معاون هماهنگی امور عمرانی با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل اقتصادی و دارایی و اداره کل مالیاتی و با دعوت از  مدیران کل دستگاه های اجرایی و پیمانکاران بصورت هفتگی برگزار و اجرایی شدن بند ز تبصره ۵ قانون بودجه را پیگیری خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha