مدیران دولتی و نمایندگان مجلس در حل مشکلات مسئولیت دارند

شهرکرد - ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر حفظ انسجام و حل اختلافات گفت: ائمه جمعه، مدیران دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی همه در کنار یکدیگر، مسوول شناسایی و رفع مسائل و مشکلات استانی هستند.

اقبال عباسی روز یکشنبه در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های شهرستان شهرکرد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در دانشگاه شهرکرد، دشمنی و ستیزه‌جویی مخالفان جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و افزود: در ۴۳ سال گذشته این رویه همواره تکرار شده است و دشمنان در تمام ابعاد سعی کرده‌اند با اعمال تحریم‌ها و محدودیت‌ها کشور را به چالش بکشانند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در حال شکل‌دهی انسجام در بخش‌های مختلف جامعه است، گفت: این انسجام و تسلط بر اوضاع موجب حل مشکلات خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تعریف انتظارات بر اساس اختیارات و امکانات را به عنوان یک درخواست از همه مسوولان مطرح کرد و گفت: اگر امیدی از طرف افراد داده می‌شود باید بدانند که در صورت به نتیجه نرسیدن موضوع، این نا امیدی به نظام وصل می‌شود و با وجود مشکلات متعدد ناشی از تحریم و تورم لازم است انسجام میان مسوولان بیشتر از گذشته شکل بگیرد و اختلافات کنار گذاشته شود.

وی یادآور شد: در چهار سال گذشته تلاش کردم انسجام میان افراد منتفذ را حفظ کنم که این موضوع در سال‌های اخیر اثرگذار بود.

به گزارش ایرنا، در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های شهرستان شهرکرد، ۲۳ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف با یک هزار و ۲۳ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال اعتبار و ۱۱۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم افتتاح و بهره‌برداری و همچنین عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی جدید با ۲۷۲ میلیارد و ۸۰۱ میلیون ریال آغاز شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha